Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر روز مداحی‌های جدید، اشعار، سخنرانی‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی برای سوگواری ایام محرم 1394 را در این ویژه‌نامه ببینید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۴۸۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدئوهای امنیتی بر پایه هوش مصنوعی ساخته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی میرحسنی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه آی‌تی، درباره نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدئو توضیح داد: این نرم‌افزار با خلاصه‌سازی هوشمندانه ویدئوهای ضبط شده، نه تنها در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی قابل توجهی می‌کند، بلکه دقت و صحت بررسی را نیز به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. با توجه به مزایای منحصر به فرد این نرم‌افزار، پتانسیل صادرات آن به سایر کشورها نیز وجود دارد.

وی در خصوص اهمیت خلاصه‌سازی ویدئوها گفت: مسئله‌ای که اغلب در سازمان‌ها و اداره‌ها، با آن مواجه هستیم، این است که هنگام وقوع سرقت، کارکنان مجبور به بررسی دقیق ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین‌های نظارتی هستند.

میرحسنی افزود: این کار که معمولاً ساعت‌ها یا حتی روزها طول می‌کشد، بسیار خسته‌کننده و مستعد خطا است. نرم‌افزار دانش‌بنیان ما با استفاده از هوش مصنوعی، می‌تواند تصاویر ویدئو در محدوده‌ای که توسط کاربر مشخص می‌شود را به طور دقیق بررسی کند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان اضافه کرد: در عرض چند ثانیه، تمام اتفاقات مهم آن بازه زمانی شناسایی شده و از ادامه ویدئو صرف‌نظر می‌شود. در نهایت، ما یک ویدئوی خلاصه از محدوده مشخص شده توسط کاربر ارائه می‌دهیم که شامل تمام اتفاقات رخ داده در آن محدوده می‌شود.

وی گفت: این نرم‌افزار می‌تواند مدت زمان بررسی ویدئو را به طور قابل توجهی از یک شبانه‌روز به نیم ساعت کاهش دهد و کار را برای اپراتورها بسیار ساده‌تر کند.

 میرحسنی، درباره قابلیت‌های این نرم‎افزار توضیح داد: این نرم افزار از قابلیت خلاصه سازی ویدئو با درجه تراکم متوسط، تولید نمودار حضور افراد ( مثلا فروشندگان و مشتریان) در یک مکان از پیش تعریف شده، تولید نقشه تراکم حضور افراد و ... برخوردار است و علاوه بر تسهیل روند بازبینی ویدئوهای دوربین های مدار بسته، امکان شناسایی زمان‌های اوج حضور مشتری و مدیریت پرسنل و صندوق را به مدیران فروشگاه ها می‌دهد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدئوهای امنیتی بر پایه هوش مصنوعی ساخته شد
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها
  • آیا نرم افزار حسابداری استهلاک پذیر است؟
  • دراگون فایر؛ آیا این سلاح لیزری به شکار پهپادهای روسیه در آسمان اوکراین می رود؟(+فیلم و عکس)
  • آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • خدمات نرم‌افزار «اصفهان من» کمتر از پروژه‌های عمرانی نیست
  • بایدن تا دقایقی دیگر سخنرانی می‌کند