Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-24@04:23:06 GMT

عکس: سیستم بسیار پیشرفته موشک انداز

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۴۹۰۷۲۳

سیستم بسیار پیشرفته موشک انداز تی او اس تحویل ارتش سوریه شده است. این سیستم موشکی را فقط روسیه و قزاقستان در اختیار دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۴۹۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم‌انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا

ترانزیت در معنی کلی زمانی اتفاق می افتد که کالا یا مسافر برای رسیدن به مقصد نهایی خود نیاز به توقف موقت در یک نقطه میانی دارد و زمینی، دریایی و هوایی انواع آن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، برای رسیدن به این مقصد نهایی نیازمند تعیین هدف، برنامه‌ریزی و راهبُرد هستیم و تدوین سندهای جامع توسعه استان‌ها نیز یکی از سرمایه‌گذاری‌های بلند مدتی است که گام اصلی تصور می‌شود. شکاف‌های مدیریتی موجود؛ نیاز به برقراری تناسب بین اختیار و مسئولیت را در سطوح ملی و استانی با تدوین این سندها میسر شده است.

 تدوین 30 سند بخشی در لایه‌های عملیاتی، این سندها را به برنامه‌های بلندمدت فصلی و نرم افزاری با پشتیبانی‌هایی از منابع موجود و خلاقیت‌های سازمانی منجر کرده است.

 سند جامع توسعه حمل‌ونقل نیز برای بررسی مسائل حمل‌ونقل با همراهی سازمان‌ها و نهادهای خصوصی، دولتی و مشاورین؛ تنظیم و تدوین شده و مسیر راه مهمی را برای پیاده‌سازی چشم‌انداز این بخش فراهم کرده است.

 زنجیره ترانزیت، ساخت و ساختمان، گردشگری و سایر ذی‌نفعان سازمانی بخش‌های خصوصی و دولتی بطور مجزا و تلفیقی در این سند دیده شده است. مگا پروژه کریدور شمال به جنوب، جاده نفت و مسیر ترانزیتی اینچه برون از مهم‌ترین محورهای دیده شده در این سند برای توسعه ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌الملل است.

 ترانزیت؛ این طلای نوین هزاره سوم در حوزه کسب‌وکار، بازاری بین‌المللی است که خرید و فروش کالا و خدمات را محقق می‌کند.

 رشد 54 درصدی ترانزیت استان طی چند سال اخیر، استفاده از پهنه جغرافیایی کشور را در مسیر توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، استان گلستان فراهم کرده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان درباره این سند چشم‌انداز استراتژیک توضیح می‌دهد: اولویت‌های سازمانی این سند، افزایش درآمدهای سرانه برای توسعه فعالیت‌های حمل‌ونقلی در بخش‌های خصوصی و دولتی است.

 عادل مصدقی اظهار می‌دارد: برای رسیدن به استانداردهای شریان‌های حیاتی و مواصلاتی و تطابق آن با استانداردهای جهانی و بین‌المللی در بخش حمل‌ونقل؛ تلاش 6 ساله مقامات ارشد استانی بالاخص استاندار معزز، این نگاه جدید را در رویه حمل‌ونقل و ترانزیت بین‌المللی دیده و دو چندان کرده است.

 وی می‌افزاید: سهم 12 درصدی ترانزیت موجود توسط بخش خصوصی بخصوص ترانزیت‌های ورودی؛ زنجیره‌ای را در این سند فراهم ساخته که صرفاً حلقه تولید و عملیات نیست؛ بلکه تمام این حلقه‌ها برای خدمات‌دهی مؤثر است.

 مصدقی ادامه می‌دهد: استان گلستان، اولین استان کشور است که توانسته با پایش راهبُردهای دو بخش حمل‌ونقل و راهداری، سند جامع و توسعه حمل‌ونقل را تنظیم و تدوین کند.

 وی می‌گوید: برای ارتقای جایگاه برنامه‌ریزی استان در بخش حمل‌ونقل حدود 40 جلسه تخصصی با همراهی بخش‌های خصوصی و سازمان‌های مرتبط در این زمینه برگزار شده تا واحدهای برنامه‌ریزی هر سازمان، علوم جدید و به‌روز را برای ارائه خدمات بهینه‌تر از قبل به مردم در این بخش فراهم کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان تصریح می‌کند: راهبُرد کامل این سند برای 10 سال آینده ترانزیت و افزایش درآمدهای ارزی استان است.

 به گفته مصدقی، از بین بردن فقر، اشتغالزایی بر مبنای شرکت‌های دانش بنیان با ساماندهی شبکه‌های به روز نرم افزاری از اولویت‌های مهم و هدفمند این سند توسعه استان است.

 وی یادآور می‌شود که با ابلاغ چارت‌های تفصیلی این سند توسط استاندار معزز؛ این سند رسمیت می‌یابد و پیاده‌سازی آن با مشارکت اتحادیه‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقلی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو
  • چشم انداز قیمت سکه و طلا صعودی نیست
  • عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)
  • ترسیم «چشم انداز» اقتصاد ایران در ۱۴۰۳
  • چشم‌انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • چشم انداز گلستان؛ دروازه اوراسیا