Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@19:45:45 GMT

سارقان در حین کف زنی، جان مرد عرب را گرفتند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۵۲۲۹۸۸

اعضای باند سارقان که کلکسیونی از سرقت‌ها را در پرونده خود دارند، در تازه ترین اعترافات خود به قتل مردی اعتراف کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۵۲۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی هرمزگان در آماده باش قرار گرفتند

ایسنا/هرمزگان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی استان با توجه به ورود موج جدید بارش در استان در حالت آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، محمد مرودی امروز ۲۶ فروردین در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و هماهنگی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان گفت: با ورود سامانه جدید بارشی به استان هرمزگان از تمامی هم استانی‌های شریف تقاضا دارم تا از اسکان و تردد در حاشیه و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان و ایجاد هماهنگی در صورت لزوم دانست و گفت: تمامی دستگاه‌های عضو این ستاد باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا با توجه به اعلام قرمز هواشناسی شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، بر لزوم انجام اقدامات ایمنی و احتیاطی با هدف کاهش خسارت‌های احتمالی تاکید کرد و افزود: اقدامات لازم و مورد نیاز جهت حفظ ایمنی شهروندان انجام گیرد.

مرودی تصریح کرد: تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های برون استانی مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان لغو و مکلف به حضور در محل کار خود جهت مدیریت امور طبق هشدار هواشناسی هستند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران استان نسبت به استقرار ماشین آلات، تجهیزات و امکانات لازم جهت امداد و ایمنی هرچه بیشتر در سطح استان اقدام کنند.

این مسئول افزود: هر گونه اطلاع رسانی در چرخه مدیریت بحران صرفاً با محوریت مدیریت بحران استانداری و به صورت متمرکز صورت پذیرد.

وی بر اطلاع رسانی گسترده جهت آگاهی هم استانی‌های عزیز و پیشگیری از وقوع هر گونه اتفاقی از طریق رسانه‌های رسمی به ویژه صدا و سیما و سایر خبرگزاری ها و مطبوعات، بخشداری‌ها و دهیاران تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • هنرمندان برتر آذربایجان غربی در «جشن هنر انقلاب» مورد تقدیر قرار گرفتند
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی هرمزگان در آماده باش قرار گرفتند
  • فیلم| لبنانی‌ها، عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند
  • مناطقی از اسرائیل که مورد اصابت موشک های ایرانی قرار گرفتند (+نقشه)
  • فیلم/ لبنانی‌ها، عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند
  • بیش از ۸ هزار نفر در بروجرد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند