Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:54:07 GMT

شناسایی 8 اثر تاریخی در حاشیه ی رودخانه سیروان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۵۵۸۵۸۴

تهران - ایرنا - سرپرست هیات کاوش محوطه ی سیروان گفت: بررسی های باستان شناختی فشرده در حوضه شمالی و شمال غربی رودخانه سیروان موجب شناسایی 8 اثر .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۵۵۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن کوشش تبار در حاشیه رونمایی از داروی بوپرنورفین در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴ که با حضور استاندار البرز برگزار شد، با اشاره به وضعیت مطلوب علمی و فناوری استان البرز گفت: نگاه استاندار البرز به بحث تولید دارو، نگاهی نرم‌افزاری بوده و این اتفاق خوبی است که در استان البرز رخ داده است.

وی مطرح کرد: استان البرز با راهبری بخش دارو و دیگر زمینه‌های این حوزه وضعیت مطلوبی دارد و توانسته جایگاه خود را در زنجیره دارو پیدا کند. این استان همچنین می‌تواند در بحث تولید دارو در منطقه نیز نقش‌آفرینی کند. دارو موضوعی است که می‌تواند زمینه ساز فعالیت فرا قاره‌ای باشد.

معاون امور اقتصادی وزیر کشور عنوان کرد: این موضوع نقش‌آفرینی البرز را نیز به نمایش گذاشته که در نمایشگاه ایران اکسپو نیز مشهود است و استقبال و نظر ویژه بازدیدکنندگان از غرفه‌های استان گواه این ادعاست. توسعه زنجیره تولید دارو در البرز علاوه بر ایجاد اشتغال می‌تواند منافع دیگری نیز نصیب استان و کشور کند و این زنجیره نه تنها نباید منقطع شود بلکه باید توسعه پیدا کند.

این محصول در اندیکاسیون‌های ضد درد و ترک اعتیاد کاربرد دارد و در دو دوز ۱۰۰ و ۳۰۰ تولید می‌شود. با توجه به اینکه بیماران سرطانی و افراد درگیر اعتیاد با دردهای مزمن به صورت مداوم دست و پنجه نرم می‌کنند، این دارو با تکنولوژی هوشمند خود به صورت خودکار و به مدت یک ماه در بدن بیمار به کاهش درد کمک می‌کند.

کد خبر 6094679

دیگر خبرها

  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • تاکید بر ساخت پارکینگ‌های حاشیه در منطقه ۱۶ تهران
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • تاکسی بدون خط
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس