Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@17:10:57 GMT

كلم بروكلی و املت پنیر فتا

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۵۸۲۳۲۵

پس از پختن کامل پن‌کیک تخم‌مرغ و کلم بروکلی، آن را داخل بشقاب گذاشته و مانند تصویر یک لایه از تخم‌مرغ را روی لایه دیگر تا کنید. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۵۸۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های سپاه از لایه هفتگانه گنبد آهنین عبری و غربی گذشت

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار «علی ملک شاهکوهی» در نخستین همایش «روز ملی گندم و نان» که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد با اشاره به موفقیت عملیات پهپادی و موشکی نیروهای سپاه در قلب سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس دست رزمندگان اسلام در پاسخ به جنایات رژیم بعث در حمله به شهرهای کشور خالی بود و همین جنایاتی که امروز صهیونیست ها بر سر مردم مظلوم غزه می آورند در آن زمان بعثی ها بر سر مردم کشور ما آوردند.
 
به گفته وی؛ در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران سامانه پدافندی نداشتیم که توان دفاع در مقابل هواپیماها و موشک های دشمن بعثی را داشته باشد حتی تهران و در نزدیکی ما نیروگاه نکا مورد حمله قرار گرفت که نباید این وقایع از اذهان ملت ما فراموش شود.
 
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه بر حماسه غرورآفرین نیروهای سپاه پاسداران احساس افتخار می کنیم، تصریح کرد: بعد از صدر اسلام نخستین سیلی را بر صورت صهیونیست ها رزمندگان ایرانی زدند که از نسل سلمان فارسی هستند.
 
وی افزود: رسول اکرم (ص) یهودی ها را سرسخت ترین دشمنان اسلام و مسلمین دانسته و بر مقابله با آنها تأکید کرده بود.
 
به گفته وی؛ تمام امکانات و تجهیزات رژیم اشغالگر ساخته دست غربی ها است به همین خاطر سیلی امروز سیلی به صورت همه مستکبران عالم بود.
 
سردار ملک شاهکوهی با عنوان اینکه فقط تجهیزات نسل اولی در حمله به اشغالگران قدس مورد استفاده قرار گرفت، ابراز کرد: این پهپادها و موشک ها ساخته سال 1390 بودند که 13 سال از تولید آنها گذشته بود.
 
وی ادامه داد: موشک هایی که امروز ساخته می شوند حتی یک پیچش هم خارجی نیست در بالاترین سطح به روزرسانی شده است.
 
به گفته وی؛ این پیروزی غرورآفرین که شاخ رژیم اسرائیل را شکست باعث عزت و سربلندی ایرانیان و امت اسلام در جهان شد.
 
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان محصول گندم و آرد استان را باکیفیت ترین محصول در نوع خود دانست و گفت: این محصول که به 25 استان کشور صادر می شود عادلانه نیست که قیمت آن با محصولات با کیفیت پائین تر یکسان باشد.
 
وی افزود: اگر طرح زهکشی 270 هزار هکتاری در شمال استان تکمیل شود می تواند جهشی در تولید گندم استان ایجاد کند.

به گفته وی؛ ضروری است مشکلاتی که در بخش توزیع آرد و نان باعث نارضایتی اجتماعی را در استان ایجاد کرده بود رفع شود.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • موشک های سپاه از لایه هفتگانه گنبد آهنین عبری و غربی گذشت
  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • تولید ابرخازن با ساندویچ کردن یک ژل بین دو لایه گرافن
  • نیمه رسانای طلایی ساخته شد 
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • کره ماه چگونه به شکل فعلی خود درآمده است؟
  • فقط با ۱۵ هزارتومان این طلای خالص را بخرید!
  • ناگفته هایی از عملیات وعده صادق