Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@19:12:06 GMT

عطریانفر:چرا اینقدر دشمن تراشی می‌کنید؟

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۵۹۰۱۳۲

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ایران را کشوری با اقتدار ملی و سیاسی و منشا اثر در خاورمیانه خواند و گفت: همین می‌تواند محل طمع برای نفوذ کشورهای بیگانه از.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۵۹۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان شامگاه دوشنبه ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان که جمعی از بزرگان و سران عشایر استان در این دیدار حضور داشتند، اظهار کرد: پس از دفاع مقدس شروع هجمه جدیدی علیه ایران اسلامی انجام شد و دشمن در این هجمه با برنامه قصد ایجاد استحاله فرهنگی و جنگ نرم در کشور را دارد.

وی با یادآوری اینکه دشمن در این هجمه فرهنگ ما را نشانه گرفته که ترویج بی حجابی یکی از این هجمه‌ها است، اضافه کرد: در همه موضوع‌های اجتماعی باید و نبایدها وجود دارد و مساله حجاب و عفاف هم یکی از این موضوعات است که باید به آن عمل شود و ما انتظار داریم که مردم و همه دستگاه‌ها با ما همکاری کنند.

سردار رادان در ادامه اجرای طرح «نور» را برای مقابله با ترویج بی‌حجابی دشمن بسیار اثرگذار دانست و گفت: اجرای این طرح ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی کشور، رعایت حجاب را یک قانون برشمرد افزود: باید جلوی بی حجابی گرفته شود و ما با همراهی مردم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

انجام طرح «نور» با مشارکت مردم

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این نشست گفت: اجرای طرح نور با همت خواهران و برادران فراجا انجام می‌گیرد و ما سپاسگزار اجرای این طرح هستیم.

حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد افزود: اجرای طرح نور آثار و برکاتی داشته است و باید مردم در صحنه باشند و این طرح ادامه یابد.

وی تاکید کرد: هدف دشمن ترویج بی حجابی است و باید با این هدف شوم مقابله کرد.

کد خبر 6098687

دیگر خبرها

  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • رخنه به قلب دشمن
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است