Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشروح اظهارات اشتون کارتر وزير دفاع آمريکا و موشه يعلون وزير جنگ رژيم صهيونيستي (1) - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۵۹۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با مذاکرات آتش‌بس با حماس مخالفت کرد و ضمن بی‌اهمیت شمردن خواست جامعه بین‌المللی، خواستار حمله تمام‌عیار به رفح شد.

به گزارش ایسنا، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با مذاکرات آتش‌بس در قاهره مخالفت کرد و گفت رژیم صهیونیستی نباید به فشارهای جامعه بین‌المللی برای پایان این جنگ تن دهد.

او با بیان اینکه اعزام هیئت مذاکره‌کننده از رژیم صهیونیستی به مصر یک اشتباه است، گفت: «فقط باید با آتش حرفتان را بزنید. نباید در برابر فشارهای بین‌المللی کوتاه بیایید و تا وقتی دشمن شکست نخورده، نباید متوقف شوید.

اسموتریچ جنگ غزه را «جنگ بر سر استقلال اسرائیل» دانست و گفت رژیم صهیونیستی باید ضمن حمله به رفح، کنترل محور صلاح الدین را در دست گیرد، منطقه‌ای مرزی میان مصر و نوار غزه.

او با طرح این ادعا که اعضای شاخه نظامی حماس در اردوگاه‌های جنوب غزه حضور دارند، گفت: «بلافاصله پس از آن به‌سمت منطقه دیر البلح رفته و گردان‌های حماس را که در اردوگاه‌های مرکزی فعایت دارند، منهدم می‌کنیم.»

رسانه‌های عبری بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرده و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام داده‌اند.

این در حالی است که ساعاتی پیش منابع آمریکایی مدعی شدند حمله اخیر رژیم صهیونیستی در شهر رفح در نوار غزه عملیاتی محدود بوده و بخشی از حمله تمام‌عیار رژیم صهیونیستی به این شهر که تل‌آویو مدت‌هاست درباره آن سخن می‌گوید، نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که حتی در صورت حصول توافق آتش‌بس با حماس، باز هم حمله به رفح انجام خواهد شد. رژیم صهیونیستی در حالی به رفح حمله کرد که حماس دوشنبه با توافقنامه پیشنهادی مصر و قطر برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا موافقت کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: آماده تعمیق عملیات در غزه هستیم
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند