Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابلوی تمبر یادبود 1026 شهید شهرستان شاهرود با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری ویژه شاهرود نصب شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۶۴۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این برنامه که به میزبانی بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار برگزار می‌شود، سید مصطفی محقق محقق داماد و دکتر ژاله آموزگار سخنرانی می‌‌کنند. همچنین سبمین فصیحی و حسن باستانی راد از دیگر سخنرانان این برنامه خواهند بود. 

در بخش دیگری از برنامه سید عباس دعایی دببر همایش «آینه دار دوران» و ویژه برنامه‌های «تا صد سالگی استاد»، گزارشی از روند انجام برنامه‌ها ارائه خواهد کرد و از پوستر این برنامه رونمایی می‌شود.

پخش پیام تصویری منصوره اتحادیه، حسن انوری، داریوش رحمانیان و روزبه زرین‌کوب و نیز پیش نمایش فیلم «یاد و یادبود»، گزیدهیلم‌های تازه یافته از استاد باستانی پاریزی که با تلاش سید جواد میرهاشمی و حسن نیکبخت تهیه شده از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در ادامه حمید باستانی، گزارشی از روند وضعیت کتاب‌ها و دست‌نوشته‌های و تازه‌های نشر آثار دکتر ابراهیم باستانی پاریزی را ارائه خواهد کرد.

همچنین در بخش دیگری از برنامه، هشتاد و سومین زادروز زنده یاد محمود دعایی، همراه و دوست نزدیک استاد باستانی گرامی داشته می‌شود.

همزمان با این برنامه، آثار نقاشی، خوشنویسی و پوستر  آینه دار دوران با موضوع استاد باستانی پاریزی به نمایش گذاشته می‌شود.

یادبود استاد باستانی پاریزی، پنج‌شنبه، سی‌ام فروردین، ساعت ۴ عصر، در بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود