Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: مجموع کشفیات موادمخدر در هفت ماهه 94، 366 هزار و 577 کیلوگرم است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۶۴۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

به گزارش «تابناک»، دکتر محمدمهدی ناصحی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طرح درمان کودکان کمتر از ۷ سال جزو مصوبات هیات‌وزیران به حساب می‌آید، اظهار کرد: با توجه به بودجه‌ای که سالانه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بیمه‌ها تخصیص می‌یابد طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال تصویب شده است.

وی با بیان اینکه درمان برای کودکان از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت:با توجه به شرایط جسمانی کودکان و نوزادان باید گفت توجه به سلامت آنها از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید در کانون توجه قرار گیرد. باتوجه به ضرورت سلامت در کودکان و نوزادان، دولت موضوع درمان کودکان کمتر از ۷ سال را تصویب و ابلاغ کرده است. 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درباره بودجه تخصیص یافته طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال گفت: باتوجه به اینکه درمان کودکان کمتر از ۷ سال جزو ابلاغیه‌های دولت به حساب می‌آید بودجه این طرح تامین می‌شود. درمان کودکان کمتر از ۷ سال چندان طولانی نیست و نخستین سال اجرای این طرح را سپری می‌کنیم. پیش‌بینی اولیه طرح درمان کودکان کمتر از ۷ سال برای بستری این گروه سنی در تمام بیمه‌های پایه حدود ۳ هزار میلیارد تومان است.

ناصحی ادامه داد: با توجه به اضافه شدن درمان سرپایی به طرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال، اظهار نظر درباره بودجه مورد نیاز منوط به برآورد کامل نیازها و  تقاضاها است. با توجه به اینکه هیات‌وزیران، درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال را ابلاغ کرده اعتبار مورد نیاز این طرح تامین می‌شود. 

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در حال حاضر، مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان برای بستری بیماران گروه سنی هدف، بخش‌های دولتی و مراکز درمانی وابسته به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی درنظر گرفته شده است. 

دیگر خبرها

  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر