Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@07:19:41 GMT

زین اسب اردوغان مهار نشده است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۶۵۱۷۹۲

خرگزاری میزان - انتخابات پارلمانی ترکیه تحت تدابیر شدید امنیتی با پیروزی قاطع حزب عدالت و توسعه برگزار شد و بار دیگر اردوغانیسم در این کشور حاکم گشت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۶۵۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۶ مرحله‌ای ایران برای مهار صهیونیست ها | سازمان ملل در آزمون ادعای صلح‌طلبی

به گزارش جام جم آنلاین، سازمان‌های بین‌المللی که تحت تاثیر راهبرد ایالات متحده می‌کوشند جنگ غزه را در حاشیه عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل قرار دهند، حالا با پیشنهاد ۶ مرحله‌ای ایران روبرو شده‌اند که دوباره مساله غزه را زنده می‌کند.

وزیر خارجه کشورمان در جلسه اخیر سازمان ملل تاکید کرد که قویاً از شورای امنیت انتظار می‌رود با تصویب یک قطعنامۀ جامع، قاطع و تحت فصل هفتم منشور ملل متحد، نسبت به موارد ششگانه اقدام کند.

اولین بند از طرح ایران برای رویارویی با بحران جنگ غزه، برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله  در رفح؛ و حتی کرانه باختری است.

با وجود جدیت حماس در مذاکرات صلح قاهره، طرف اسرائیلی و شخص بنیامین نتانیاهو علاقه‌ای به آتش‌ بس ندارند و همین امر باعث اعتراضات داخلی در اراضی اشغالی نیز شده است.

در بند دوم این پیشنهاد بر رفع کامل محاصره انسانی غزه تاکید شده است. اهمیت این بند، پایان فاجعه نسل کشی فلسطینیان است که بسیاری از نهادهای بین‌المللی نیز آن را ضروری می‌دانند.

ماه‌هاست اسرائیل جلوی رسیدن کمک‌های انسانی به غزه را گرفته و به بهانه جنگ با حماس، مانع کمک به مردم بی‌پناه غزه می‌شود.

موضوع تبادل انسانی اسرا در بند سوم این طرح آمده است. این مهم در مذاکرات قاهره نیز مورد توجه قرار گرفته است. نتانیاهو هرچند به نام آزادی اسرای هفتم اکتبر به جنگ مردم غزه رفته، اما در عمل رفتارش تنها به قتل همان اسرا منتهی شده است.

موظف ساختن رژیم به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیروهای نظامی و ادوات و تجهیزات آنها از غزه و ضرورت بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود، محور چهارم این طرح است.

بسیاری معتقدند که اسرائیل به دروغ پیشنهادات آتش بس را مطرح می‌کند و منتظر است پس از عمل حماس به بندهای توافق، جنگ را از سر بگیرند. بنابراین خروج نظامیان اشغالگر از غزه و عدم اجرای ایده اشغال غزه، ضروری است.

ایران در بند پنجم طرح خود اعمال تحریم جامع و فوری تسلیحاتی علیه رژیم اسراییل را مطالبه کرده است.

تا زمانی که جهان غرب به کمک اسرائیل می‌آید و از این رژیم حمایت تسلیحاتی می‌کند، امیری به صلح در منطقه نیست.

و در انتها، حمایت از قرار موقت الزام‌آور دیوان بین‌الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل به‌دلیل ارتکاب نسل‌کشی، کشتار هدف‌مند خبرنگاران، کارکنان نهادهای مردمی خدمات‌رسانی، کاربرد مکرر سلاح‌های غیرمتعارف از جمله بمب‌های فسفری و تهدید مکرر مقامات رژیم اسرائیل به استفاده از بمب هسته‌ای در غزه محور پایانی طرح ایران است.

این بند در واقع احیای اعتبار حقوق بین‌الملل است و انتظار می‌رود جهان با حمایت از آن، سران رژیم تروریستی صهیون را به دادگاه بکشاند.

گرچه دولت های غربی مانع از توجه سازمان ملل به پیشنهاد ۶ بندی ایران می‌شوند، ولی نفس طرح این ایده، می‌تواند فرصتی برای پیگیری حقوق مردم فلسطین را به دست داده و مانع از فرار رو به جلوی صهیونیستها در جنگ غزه شود.

دیگر خبرها

  • طرح ۶ مرحله‌ای ایران برای مهار صهیونیست ها | سازمان ملل در آزمون ادعای صلح‌طلبی
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش