Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسارت 19 ميليارد ريالي سيل به جاده هاي استان اصفهان - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۷۳۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها امکان برآورد خسارت سیل تاکنون وجود ندارد همچنین در حال حاضر محور یزد به دربید، محور یزد به خضرآباد، محور مروست به هرات و محور اسفندآباد به صفاشهر به دلیل جریان سیل و روان آب مسدود است.

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به اینکه سامانه بارشی همچنان در استان یزد فعال است، اظهار کرد: محور استان شامل محورهای یزد - طبس، یزد-هامانه، مهریز - کنج کوه، ده جمال - ببروئیه و محور آسفیج - راور به دلیل سیل و روان آب مسدود شده بود.

وی با بیان اینکه این مسدودی به دلیل ورود روان‌آب به جاده‌ها و احتمال وقوع خطر بوده است، افزود: به منظور حفظ امنیت رانندگان و خودروها مسیرهای مورد نظر توسط پلیس راهور مسدود شده است و به‌محض فروکش کردن طغیان رودخانه‌ها و آب در آن مسیرها، بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: همچنان سامانه بارشی در سطح استان فعال است و با توجه به ادامه‌دار بودن شرایط بحرانی نمی‌توان جمع‌بندی دقیقی از میزان خسارت سیل در استان را برآورد کرد.

وی بیان کرد: در برخی حوزه‌ها از جمله در بخش کشاورزی استان، تاکنون با همکاری اداره کل کشاورزی بحث ارزیابی اولیه در حوزه‌های قنوات و کشاورزی توسط تیم‌های ارزیاب آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ شهرستان استان یزد شاهد بارش‌ها رگباری و بهاری هستند، گفت: عمده بارش‌ها در ارتفاعات مرکز استان و در شهرستان بهاباد بوده است.

ملک‌زاده عنوان کرد: بارش‌ها و ورود روان‌آب در ۶ محور یزد-طبس، یزد –دربید، یزد- خضرآباد، اردکان –هامانه، بهاباد-بنستان، ببروئیه –ده جمال ممکن بود برای مردم خطراتی در بر داشته باشد مسدود شد و بعد از فروکش کردن روان آب بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به سیل‌های ۲ سال گذشته با توجه به تغییر اقلیمی و بارش‌های فرا نرمال در استان یزد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ بارش‌های سیل‌آسا و سیل بالغ بر شش هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، مسکونی و راه‌های استان یزد خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحرانی استانداری یزد خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر ۲۰۰۰ سازه آبی -خاکی برای حفاظت ایمنی شهرها و بخشی برای تقویت قنوات و آبرسانی ایجاد شده است.

ملک‌زاده گفت: در حال حاضر بیش از ۴۹۰ تیم امدادی و خدماتی زیر مجموعه دستگاه‌های مختلف استان با همراهی گروه‌های جهادی در حال آماده باش و خدمت رسانی به همشهریان هستند.

کد خبر 747584

دیگر خبرها

  • خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم)
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین