Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان - هیئت دولت به منظور بازسازی و جبران خسارت ناشی از سیل در استان‌های ایلام و لرستان، با اختصاص مبلغ یک‌هزار و 53 میلیارد و 810 میلیون ریال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۷۴۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضوابط و مقررات توزیع اینترنتی دارو تدوین شد

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: ضوابط و مقررات فعالیت سکوها و شرکت‌های توزیع سکوها و شرکت‌های توزیع الکترونیکی دارو تدوین شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی  با اشاره به حمایت از سکوها و شرکت‌های توزیع دارو، تصریح کرد: کسب و کارهای حوزه دارو در زیست‌بوم تجارت الکترونیکی در جهان سابقه مشخصی دارند و در کشور ما هم چند سالی هست که این فعالیت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در حال انجام بوده و البته تجربه بسیار موفقی است.

وی در ادامه افزود: موضوع اصلی که در این مدت مطرح بوده است، تنظیم ضوابط و مقرراتی بود که برای فعالیت این کسب و کارها لازم است که اتفاق بیافتد.

رئیس مرکز مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به تنظیم ضوابط و مقررات این حوزه، گفت: با توجه به اینکه دارو با سلامت مردم در ارتباط است، مسئولان وزارت بهداشت نکات درستی را مطرح کردند که باعث طولانی شدن وضعیت تنظیم این ضوابط شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، ضوابط تنظیم شد و وزارت بهداشت نیز این شرایط را پذیرفت.

وی تاکید کرد: این اقدام یک برنامه راهبردی و مهم بود که در راستای تکریم، تسهیل و تسریع امور مردم صورت گرفت.

کلاهدوزان با اشاره به تجربه‌های موفق واگذاری امور دولتی به مردم، تصریح کرد: تجربه‌های موفق در اوایل انقلاب اسلامی و سایر ایام نشان داده است در هر حوزه‌ای که از ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی استفاده شده به مراتب دستاوردهای قابل توجهی بدست آمده است.

وی در ادامه، افزود: اقدام فوق نیز در راستای نامگذاری سال جاری به جهش تولید با مشارکت مردم بوده است و کمک می‌کند تا کسب و کارها و بخش خصوصی در این مسیر همراه شده و فعالیت در این حوزه قطعا برای مردم آورده‌های بسیاری خواهد داشت.

رئیس مرکز مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به دستاوردهای حضور کسب و کارها در زمینه توزیع دارو، گفت: مهم‌ترین مسئله ایجاد شده در این زمینه، سهولت در دسترسی به انواع دارو در میان انواع داروخانه‌های یک منطقه جغرافیایی است.

وی در پایان با تاکید بر مسئله شفافیت در توزیع دارو، اظهار داشت: شفافیت در مسئله توزیع دارو با حضور و فعالیت این کسب و کارها، دیگر دست‌آورد مهمی است که شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • بازدید از سیلوهای ذخیره گندم ایلام به‌صورت مستمر و دوره‌ای باشد
  • ضوابط و مقررات توزیع اینترنتی دارو تدوین شد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی
  • هدف تروریست‌های اجاره‌ای جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است
  • رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳
  • هدف تروریست‌ها جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است
  • تروریست‌های اجاره‌ای تلاش می‌کنند سد راه توسعه سیستان و بلوچستان شوند
  • گفتگوی دولت و بخش خصوصی برای رشد اقتصادی
  • آبرسانی پایدار به ۷۱ روستای ایلام در دولت سیزدهم