Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین: معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: بودجه معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در سال ۹۳، ۳ هزار و ۲۴۲ میلیارد تومان بود و این میزان با افزایش ۸۹ درصدی در.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۷۵۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، محسن برزو زاده در گردهمایی معاونت حوزه اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات که با حضور قائم‌مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیرکل هماهنگی استان‌های دیوان محاسبات، مدیران کل، حسابرسان کل، معاونین، مشاوران و مدیران گروه‌های حسابرسی و با محوریت بررسی فرآیند تفریغ بودجه و نظارت بر شرکت‌ها برگزار شد، اظهار داشت: بررسی عملکرد شرکت‌های بزرگ دولتی و شبه‌دولتی به صورت هفتگی دنبال می‌شود و در این جلسات مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها به ارائه گزارش عملکرد خود می‌پردازند.
معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات با تاکید بر اینکه آنچه به عنوان یکی از برنامه‌های نظارتی دیوان محاسبات از اهمیت بالایی برخوردار است، نظارت بر شرکت‌ها است، افزود: چک لیست این شرکت‌ها به همراه سود و زیان آنان توسط گروه‌های حسابرسی تهیه و تاپایان امسال شناسایی و تکمیل آن انجام می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تفریغ بودجه اشاره کرد و افزود: تفریغ بودجه سال ۱۴۰۲ شامل۴۵۰ بند است که ۸۷ درصد آن متعلق به معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی است که در آن علاوه بر وضعیت تحقق اعتبارات در موضوعات مختلف، آخرین وضعیت اعتباراتی که باید تا شهریورماه سال گذشته توسط دستگاه‌های اجرایی مصرف می‌شد، نیز گزارش می‌شود.
ابراهیم نامداری قائم‌مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیرکل هماهنگی استان‌های دیوان محاسبات کشور نیز در این گردهمایی با قدردانی از زحمات مدیران، حسابرسان کل و حسابرسان اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در معاونت هماهنگی و امور اجرایی تلاش ما بر این است، تا با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، تفریغ بودجه به بهترین شکل ممکن و در مدت زمان پیش بینی شده انجام شود.
وی افزود: رویکرد دیوان محاسبات کشور این است که، تفریغ بودجه به گره گشایی اقتصادی و حل مسأله کمک کند و در کنار گزارش‌ها نیز پیشنهاد‌های کارشناسانه ارائه دهیم.
براساس این گزارش، در این نشست گزارشی از نظارت بر شرکت ها، پیگیری احکام تفریغ بودجه و بررسی فرآیند‌های آن از سوی مدیران مربوطه ارائه شد.

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر