Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – «ریاض مالکی» وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد: رژیم صهیونیستی برای تغییر وضع موجود در مسجد الاقصی و یهودی سازی قدس تلاش می.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۷۵۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرزین بهنام فر گفت: براین اساس در استان البرز رتبه هشتم کشور را در این زمینه کسب کردیم.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین الزامات شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بهبود فضای کسب و کار است که شاخص ها و مولفه های زیادی دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بنابراین در تلاش هستیم تا جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی، تسهیل گری و شفاف سازی هرچه بیشتر را در عرصه فضای کسب و کار داشته باشیم.

بهنام فر اضافه کرد: همچنین در سالجاری تمام برنامه ریزی ها صورت گرفته تا در جذب اعتبارات براساس جلساتی که با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز داشتیم این جذب به موقع انجام شود و پایان شهریورماه جاری مهلت زمانی لازم به شمارمی رود .

وی یاد آورشد: بنابراین مناقصه ها باید به موقع انجام  و استفاده از ظرفیت های مولد سازی در تمام زمینه به جد دنبال شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز در ادامه به اهمیت اجرای پروژه های مدرسه سازی اشاره کرد و افزود:  مشکلات مدارس را داریم حل می کنیم و اکنون برخی از مدارس مالک دیگری دارد به طوریکه  وراث آمده اند و ادعا درند که واگذار شود.

وی گفت: بنابراین  زمین های دیگری که شناسایی شده را در صددد هستیم برای این منظور معاوضه کنیم.

وی اضافه کرد: درسال جهش تولید با مشارکت مردم تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها معطوف به تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • آنروا: اسرائیل در تلاش برای پایان دادن به فعالیت‌های ما در غزه است
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • وزارت بن گویر به دنبال یهودی سازی کامل قدس
  • فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس