Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی علائم و نشانه های مسمویت با گاز دی اکسید کربن مشابه با نشانه های سرماخوردگی است که باید برای جلوگیری از خطرات پیش رو ، درست تشخیص داده شوند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۷۵۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، پزشک متخصص اطفال بیمارستان امام خمینی(ره) درگز روز دوشنبه گفت: در حال حاضر ماهانه چهار کودک بواسطه مسمومیت ناشی از مصرف مواد مخدر در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری می شوند که با بررسی آمار ثبت مسمومیت ها نشان از افزایش شمار مسمومیت ها در ۲ سال گذشته دارد.   دکتر سمیه دادبه افزود: البته این موارد مربوط به کودکان بدحالی است که والدین به ناچار به مرکز درمانی منتقل می کنند و قطعا شمار مسمومیت های سبک کودکان با مواد مخدر بیشتر از این تعداد است و معمولا با روش های خانگی این نوع مسمومیت ها درمان می شود.   این متخصص اطفال آخرین مورد فوت کودکان از مسمومیت با مواد مخدر را مربوط به پائیز پارسال عنوان کرد و گفت: عامل اصلی این نوع مسمومیت های گاها مرگبار، کنجکاوی کودکان و یافتن مواد مخدر موجود در منزل و از طرفی کوتاهی والدین در پنهان نکردن این مواد و در دسترس بودن این مواد مسمومیت زا است.   دکتر دادبه ادامه داد: البته گاهی برخی خانواده ها به دلیل عدم آگاهی از مواد مخدر برای تسکین درد کودکان استفاده می کنند که گاهی همین اقدام غلط منجر به مسمومیت کودکان می شود.   وی به ناآگاهی برخی خانواده های درگزی که خود مصرف کننده مواد مخدر هستند نیز اشاره کرد و گفت: با کمال تاسف به دلیل بی اطلاعی شاهد بوده ام پدر یک خانواده از شربت متادون برای درمان کودک ۱۹ ماهه خود استفاده کرده است که جای تاسف بسیار دارد.   شهرستان مرزی و کوهستانی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد و در جوار مرز ایران و ترکمنستان علاوه بر چهار شهر درگز، لطف‌آباد، نوخندان و چاپشلو، ۱۳۶ روستا دارد که ۱۱۰ روستای آن دارای جمعیت بیش از ۲۰ خانوار است.   خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان درگز در قالب هفت مرکز خدمات جامع سلامت و ۴۴ خانه بهداشت ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • با ۸ منبع پنهان گاز متان روی زمین آشنا شوید
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز
  • نشان طلا سهم دانشیار دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • در چه صورت با مصرف قهوه مسموم می‌شویم؟
  • هم‌افزایی دو ماده برای حذف مواد خطرناک از فاضلاب و پساب
  • بیماری‌های شایع فصل بهار/ از سرماخوردگی تا آبله مرغان