Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@23:14:25 GMT

جشن امضای اینترنتی کتاب‌های بلقیس سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۷۷۸۸۱۸

شهرکتاب آنلاین، پیش‌تر جشن امضای کتاب‌های سید علی صالحی، لیلی گلستان، یوسف علیخانی، علیرضا روشن و منصور ضابطیان را برگزار کرده است. کتاب‌های «بلقیس سلیمانی» در شهرکتاب آنلاین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۷۷۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک

علی عباسی‌کسانی رئیس پلیس استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، گفت : با مراجعه یکی از شهروندان به ماموران انتظامی سنقروکلیایی مبنی بر اینکه در بازار احشام این شهرستان مشغول فروش احشام بوده که شخصی با مراجعه به وی و نمایش رسید بانکی ۲ رأس گوسفند از وی دریافت کرده، اما پس از ساعتی متوجه شده پولی به‌حسابش واریز نشده و مورد کلاهبرداری قرارگرفته است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که فرد کلاهبردار با ایجاد یک رسید جعلی توسط برنامه‌های موبایلی و با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت احشام، بازار را ترک کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه‌جانبه ردپای مجرم شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه در مرکز استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد و در بازجوییی‌ها به کلاهبرداری اعتراف کرد.

وی گفت: فروشندگان طعمه‌های مناسبی برای کلاهبرداری با رسید جعلی هستند لذا اگر قصد فروش کالایی را دارند تا زمان دریافت پیامک واریز وجه از سرشماره اصلی بانک عامل و مطابقت با میزان موجودی حساب خود، از ارائه کالا به خریدار خودداری کرده و مواظب شگرد کلاهبرداری با ساخت رسید‌های اینترنتی جعلی باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی