Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی روشنی: قدس ویژه خراسان - عوارض تردد بزرگراه شهید شوشتری یا همان مشهد- باغچه درحالی از امروز گران شده که هیچ کدام از مسؤولان و نهادهای مرتبط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۰۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح صاحب‌روضات در بزرگراه شهیدخرازی دسترسی غرب به شرق بزرگراه یعنی دسترسی به خیابان‌های کهندژ و آتشگاه را آسان می‌کند، گفت: این پروژه سه ماه زودتر از موعد مقرر در سه شیفت کاری اجرا شد تا بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت احداث پل صاحب‌روضات اظهار کرد: این پروژه شامل سه فونداسیون و سازه نگهبان به‌صورت تلفیقی، دو کوله در طرفین، ستون‌های میانی و عرشه پل به‌طور ترکیبی از تیرهای پیش ساخته و دال درجاریز می‌باشد و در اجرای هر بخش رکوردی تازه ثبت شد.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح پل صاحب‌روضات در بزرگراه شهید خرازی اجرا شد و با لطف پروردگار و یاری و همراهی مردم شریف اصفهان، برنامه‌ریزی دقیق عوامل اجرایی سازمان عمران و حمایت معاونت عمران و اداره کل طراحی شهرداری اصفهان موفق شدیم این پروژه را قبل از سال جدید و سه ماه زودتر از موعد مقرر به شهروندان اصفهانی تقدیم کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: پل صاحب‌روضات در ابعاد ۳۰ در ۳۲ به‌صورت رفت و برگشت در محور شرقی - غربی و در امتداد خیابان‌های بهستان و کاشانی روی اتوبان شهید خرازی احداث شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه بزرگراه شهید خرازی یکی از بزرگراه‌های پر ترافیک کلان شهر اصفهان است، گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی در ۲ فاز و با تدابیر انجام شده به صورت شبانه روزی یکی از مهمترین عوامل موفقیت و به بهره‌برداری رسیدن زودتر از موعد پل صاحب روضات است. عملیات تعریض موجب افزایش یک محور در هر مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال اتوبان شهید خرازی در محل‌های ورودی و خروجی اتوبان شد.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های پروژه احداث پل صاحب‌روضات کاهش ترافیک تقاطع جهاد است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل سازه ایستگاه مترو کاشانی شاهد تکمیل اتصال غربی - شرقی در این نقطه از شهر زیبای اصفهان باشیم.

کد خبر 742913

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به سرلشکر شهید زاهدی
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی»
  • تغییر نام بزرگراه آزادگان به «سرلشکر شهید زاهدی» به تصویب اعضای شورای شهر اصفهان رسید
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر
  • تصاویر| آيين افتتاح دسترسى جنوبى به حرم حضرت عبدالعظيم از بزرگراه شهيد آوينى‎