Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: ۲۶ هکتار از اراضی ملی پلاک ۲ فرعی از ۱۰ اصلی منطقه چهار چنار روستای مهرآباد بخش رودهن آزادسازی شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۰۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیان‌بار زمین‌خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا یک تیم از مأموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای «ده لوءلوء» اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند افرادی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پس از جمع‌آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد.

وی ادامه داد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه بالغ بر هزار و دویست میلیارد ریال ارزش داشتند، به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین‌خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

کد خبر 747553

دیگر خبرها

  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد