Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگامی که برنامه ریزی‌های انجام شده در جامعه‌ای از واقعیت‌ها و نیازها فاصله داشته باشد، افراد با خیال رسیدن به بام خوشبختی، دروغ گویی می‌کنند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۲۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای، نمایش «دروغ پارلمانی» به تهیه‌کنندگی بهمن هاشمی و طراحی و کارگردانی سهیل حاتمی، از شامگاه سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد. این نمایش تا پنجم خرداد هر شب راس ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

محسن رضوی‌نیا، مهسا احمدپور، رضا امانلو، پردیس کریمی، پویان پوینده، فاطمه عباسی، ناهید عبدالمحمدی، مسعود روشن و سالار آذریان بازیگران نمایش به «دروغ پارلمانی» هستند.

«دروغ پارلمانی» برداشتی از نمایشنامه «به دنبال دروغگو» اثر دیمیتریس پساتاس، نمایشنامه‌نویس و طنزپرداز ترک‌تبار است که در یونان زندگی و فعالیت می‌کرده است. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «با دروغ همه چیز به دست میاد، ولی نمیشه نگهشون داشت.»

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دراماتورژ: تبسم شاهپوری، تولید: پویان پوینده، منشی صحنه: زهرا حیدری، دستیاران کارگردان: ایمان نیکخو و بیتا جباری و ستاره شهنی، طراح صحنه: مرتضی عبدالحسینی، ساخت دکور: مرتضی عبدالحسینی و علی عباسیان و محسن بهرامی، گریم: بهاره مینایی، لباس: ملیکا نخعی، طراح نور: سهیل حاتمی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، طراح پوستر: پوریا مقدم، ساخت تیزر: عرفان محمدی، عکاس: مجید هزاوه و امیر علی سیدجلالی اشاره کرد.

علاقمندان جهت تهیه بلیت و تماشای این نمایش می‌توانند تا پنجم خرداد به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو،‌ بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه کنند.

کد خبر 6087699 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • با خیال جمع به چای و قهوه‌تان شکر بزنید
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • شرق: هیبت اسرائیل در حماسه حمله ایران فرو ریخت