Web Analytics Made Easy - Statcounter

راز - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: با پیگیری های استانداری طرح تعیین حریم امنیتی مرزهای استان در شورای عالی امنیت ملی تصویب و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۳۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان هلال احمر استان به مناسبت سال روز هلال احمر ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: عمل‌کرد موفق و پر افتخار هلال احمر، نشان سرخ و سفید این سازمان را موجب دل گرمی و امید ساخته است.

وی افزود: ایثار، شجاعت، دل سوزی، صبوری و پای کار بودن، از ویژگی‌های ملموس و مشهود هلال احمر است و این خصوصیات در آخرین حادثه که تلاش برای یافتن و نجات یسنا دختر خردسال گلستانی بود بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در این حادثه نشان داده شد در مقابل دنیایی که چشم خود را بر جنایات بی‌شرمانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه می‌بندد، مردم ما برای نجات جان یک کودک خردسال این‌گونه خود را به زحمت انداخته و به آب و آتش می‌زنند.

وی افزود: اخلاص در عمل، پویایی، کارآمدی و اقدامات جهادی هلال احمر، اعتماد عمومی را به‌دنبال داشته است و این اعتماد موجب افزایش داوطلبان شده که یک سرمایه ارزش‌مند برای هلال احمر است.

مهاجر اظهار کرد: کسب رتبه‌های برتر در عرصه‌های مختلف توسط هلال احمر گلستان، نشان از مدیریت درست این مجموعه و استفاده صحیح از منابع و ظرفیت‌ها است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی یادآور شد: قطعاً هزار و ۹۷۴ حادثه‌ای که در سال گذشته توسط هلال احمر استان با موفقیت پشتیبانی شد، اگر انجام نمی‌گرفت ممکن بود موجب ایجاد فضای حاد اجتماعی و یا امنیتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هلال احمر استان گلستان در کارنامه درخشان هلال احمر ایران اسلامی، نقش پر رنگی دارد و هم واره در حوادث مختلف در سطح کشور پای کار بوده است و ثابت کرده که مرد میدان است.

کد خبر 6100098

دیگر خبرها

  • ماجرای غزه اربعین سال ۱۴۰۳ را متفاوت و منحصر به‌فرد کرده است
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • تسهیل در مرزها به افزایش صادرات به افغانستان منجر می‌شود
  • پرداختن به ۱۹۷۴ حادثه توسط هلال احمر در گلستان باعث امنیت شد
  • روان‌سازی و تسهیل در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • روان‌سازی در مرزها منجر به افزایش صادرات به افغانستان خواهد شد
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!