Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:33:23 GMT

ارتقا در صنعت بانکداری

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۹۳۴۸۲۶

سیستم مدیریت یکپارچه HSE شامل سه حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست است که کنار هم قرارگرفتن و اجرای این سه موضوع در یک سازمان به ویژه در سیستم بانکی،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۳۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار عمل گمرک و ارتقا وضعیت دولت در شاخص شفافیت

گمرک اقدام به انتشار ۱۰۰ واردکننده و صادرکننده اول کرده که اقدامی بی‌سابقه در جهت ارتقای شاخص شفافیت محسوب می‌شود اما پیشنهاداتی مبنی بر انتشار ۱۰۰ شرکت دوم فهرست و انتشار آمار مربوط به دو سال گذشته برای تکمیل این اقدام مطرح شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیراً گمرک ایران در اقدامی بی‌سابقه اسامی 100 واردکننده وصادرکننده اول حوزه تجارت خارجی کشور را اعلام کرده است. انتشار این لیست منجز به فزایش سطح شاخص شفافیت دولت سیزدهم شده است.

در حقیقت گمرک ایران با این اقدام خود ابتکاری در راستای ارتقا وضعیت دولت در شاخص شفافیت را عملی کرده است. حتی بانک مرکزی که وعده داده بود این لیست را منتشر کند نیز تا پیش از این چنین اقدامی را انجا نداده بود.

پیشنهاد انتشار 100 شرکت دوم در پی اقدام بی‌سابقه گمرک

انتشار این لیست از این جهت دارای اهمیت است که در تاریخ بی سابقه بوده است و هیچ دولتی این سطح از شفافت در حوزه تجارت خارجی را اعمال نکرده بود. با توجه به این اقدام پیشنهاد میشود برای تکمیل این اقدام پیوست دوم یعنی فهرست 100 شرکت بعدی حوزه صادرات و واردات نیز منتشر شود.

از سوی دیگه بهتر هست برای تکمیل این اقدام فهرست های مشابه برای عملکرد سال‌های 1400 و 1401 هم منتشر شود تا بتوان به اطلاعات قابل مقایسه دست یافت. به این ترتیب می‌توان به تحلیل‌های قابل اتکا درخصوص عملکرد شکرت‌ها در ارز بری و ... در فضای کارشناسی و رسانه‌ای دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده صادق امنیت ملی ایران را به صورت جهشی ارتقا داد
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • ابتکار عمل گمرک و ارتقا وضعیت دولت در شاخص شفافیت
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود
  • ارتقای ۱۵۰ پله‌ای دانشگاه ارومیه در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز - دانشگاه‌های آسیایی
  • رتبه علمی دانشگاه ارومیه ارتقا یافت/۱۵۰ در بین دانشگاه‌های آسیایی
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم / لیتیوم می‌تواند صنعت استان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد