Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر بتوانم به مجلس راه پیدا کنم تلاش می‌کنیم که قانون‌گذاری و نظارت بر مسایل اجرایی کشور و حتی مسایل قضایی کشور سازماندهی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۷۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار با هیات اندیشه‌ورز با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی دغدغه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و وزیر کشور است که گویای این است موضوع آسیب‌های اجتماعی و کاهش و رفع آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌طلبد در این راستا از همه ساز و کارهای مادی و معنوی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده شود و این از برنامه‌های راهبردی و کلان نظام است.

بهرام‌نیا افزود: یکی از ویژگی‌های مهم دولت سیزدهم مسئله‌محوری است که در استان ایلام هم بحث آسیب‌های اجتماعی و خودکشی یکی از این مسایل است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: برای آسیب‌های اجتماعی هر استان باید یک نسخه واحد تهیه کرد چرا که شرایط اقتصادی و ویژگی‌های قومیتی و فرهنگی هر استان با دیگر استان‌ها متفاوت است. برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر ظرفیت علمی صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها، تاکید کرد: هیات اندیشه‌ورز دارای اندوخته‌های علمی و تجربی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم با این اقدامات شاهد کاهش خودکشی باشیم.

کد خبر 6100206

دیگر خبرها

  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • بهادری جهرمی: نتیجه مدیریت اقتصادیِ سیاسیون رشد ۴۲ درصدی نقدینگی بود
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری: برای نشان دادن بغض خود از مسئولان کشور، به تعفن شاهنشاهی پناه آورده
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • شعار ثبت نام؛ ثبت‌نام مطلوب و خانواده مداری است
  • هشدار کارشناسان درباره بحران مسکن در اروپا و خطر راست افراطی
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش