Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نفت تهران معتقد است اینکه بازی‌های خانگی نفت به جای ورزشگاه تختی در آزادی برگزار شود پاک کردن صورت‌مساله است. او همچنین از اینکه صداوسیما به تعهداتش درباره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۸۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»

ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار حمایت ویژه فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان» شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه ۸ اردیبهشت در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۳ هزار شهید استان با اشاره به اهمیت دومین کنگره شهدای این استان افزود: جمع زیادی از بازیکنان این تیم در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیدند و معرفی آنها به عنوان الگوهایی برای جامعه ضروری است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی دومین کنگره سرداران و ۳ هزار شهید این استان اضافه کرد: باید زمینه حضور طیف‌های مختلف مردم در اجلاسیه‌های شهدا فراهم شود.

وی بررسی نقاط قوت و ضعف اجلاسیه‌های برگزار شده در سطح استان را ضروری دانست و تصریح کرد: حضور طیف‌های مختلف مردم در این برنامه‌ها یکی از نقاط قوت آن بود که این رویکرد باید ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری قول مساعد رئیس فدراسیون فوتبال برای مشارکت در ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان» افزود: تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال آزادی سمنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند لذا شایسته است زندگی این عزیزان و نیز شهدایی مانند شهیدان اخلاقی، شاطری و موسوی چاشمی به نحوی مطلوب در قاب فیلم یا سریال به تصویر درآید. 

رئیس شورای سیاستگذاری ۳ هزار شهید استان با اشاره به ضرورت معرفی شهدای والامقام شهرستان‌های مختلف استان گفت: ظرفیت‌های فرهنگ ایثار و شهادت در نقاط مختلف استان شناسایی و بر روی آنها کار شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه برای جذب مشارکت‌های مردمی نیازمند ارائه یک گفتمان اقناعی هستیم تاکید کرد: مشارکت مردم در برگزاری برنامه‌های کنگره ۳ هزار شهید استان باید بگونه‌ای باشد که افراد با میل و رغبت و انگیزه شخصی در این امر وارد شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد