Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین گفت: با موافقت و ابلاغ حكم توسط رئیس كل دادگستری استان قزوین شعبه شورای حل اختلاف در محل شهرک صنعتی لیا راه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۹۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی مهدی‌پور بیان کرد: از هفته گذشته که اداره کل هواشناسی خوزستان ورود سامانه‌ی پر بارش و احتمال آب گرفتگی معابر را اعلام کرد نیرو‌های آتش‌نشانی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی اهواز و استان مستقر شدند.

وی افزود: بر اثر بارش شدید باران بخشی از معابر شهرک‌های صنعتی استان به ویژه شهرک‌‍‌های شماره یک و ۲ اهواز دچار آب گرفتگی شدند.

مهدی‌پور ادامه داد: به دلیل تمهیدات دیده شده و استقرار تیم‌های عملیاتی در شهرک‌های صنعتی، بخش قابل توجهی از آبگرفتگی‌ها تخلیه و تردد میسر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: با اقدامات انجام شده هیچ کدام از واحدی تولید و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان دچار خسارت نشدند.

وی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی همچنان در آماده‌باش هستند که چنانچه در روز‌های آینده بارندگی صورت گیرد آمادگی لازم برای تخلیه مجدد وجود داشته باشد.

مهدی‌پور در ادامه به خریداری کردن پمپ و ژنراتور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ۴۵ دستگاه پمپ برای تصفیه خانه و ۲ دستگاه دیزل ژنراتور برای شرایط بحرانی خریداری کرده تا در مواقع نیاز استفاده شوند و در آبگرفتگی‌های اخیر بسیار موثر بودند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است که در شرایط نامساعد آب و هوا هیچگونه خللی در روند تولید برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ایجاد نشود.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران