Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران گفت: کارهای فنی و محتوایی برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار در شهرستان مریوان انجام و فقط بخش جمع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۹۹۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،محمدهادی ایمانیه در جلسه بررسی وضعیت آزادراه شیراز اصفهان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تامین اعتبار تکمیل این آزاد راه از طریق مولدسازی، خواستار تسریع دستگاه‌های ذی‌ربط در اجرای توافقات شد.
وی در ادامه با اشاره به تعریف مثلث طلایی گردشگری بین استان‌های فارس، اصفهان و یزد، گفت: اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جاذبه‌های طبیعی پیرامون آزادراه شیراز- اصفهان را با تمرکز بر حفظ محیط زیست معرفی و زمینه‌های استفاده گردشگران و عموم را مهیا کند.
استاندار فارس از مدیریت امور شعب بانک ملی و بانک مسکن استان خواست در مدت دو هفته نسبت به پیگیری و واریز تسهیلات ماده ۵۶ برای قطعه تنگ خیاره به لپویی اقدام و نتایج را اعلام کنند.
او با اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان ماموریت داد برای بررسی اتصال آزادراه شیراز اصفهان به شهر مرودشت و تخت جمشید اقدامات لازم را انجام و نتیجه را در جلسه بعدی اعلام کنند.
استاندار فارس همچنین به تداخل برخی از مقاطع آزادراه با ایل‌راه عبوری استان اشاره کرد و گفت: اداره کل امور عشایر استان با هماهنگی شرکت ساخت و بهره‌برداری آزادراه و همچنین فرمانداری‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم را برای عبور ایمن ایلات یا در صورت لزوم تعیین مسیر جایگزین اتخاذ کند.
محمد هادی ایمانیه همچنین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی را مامور کرد تا پیگیری لازم برای استقرار کامل اورژانس در آزادراه طبق استانداردهای کشوری و حسب مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان انجام و نتیجه را اعلام کند.
نماینده عالی دولت در فارس در ادامه با اشاره به انعکاس مشکلات راه‌ها از جمله آزادراه توسط شهروندان از طریق سامانه ۱۴۱ و لزوم ارتباط موثر و شبانه روزی بین مرکز مدیریت راه‌های استان و شرکت ساخت و بهره‌برداری آزادراه خواستار تشکیل جلسات هماهنگی با محوریت راهداری استان و اعلام نتایج به شورای هماهنگی ترافیک شد.

دیگر خبرها

  • تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟