Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمايه گذاري 800 ميليارد ريالي بخش خصوصي در مجتمع کشت و صنعت لرستان - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۰۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

استاندار قم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورتی که قم را هدف فعالیت اقتصادی خود قرار دهند، مورد حمایت مدیریت استان بوده و می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری گفت: گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید جزو مسائل مهم و اهداف دولت سیزدهم بوده که در طول این مدت محقق شده است.‌ 

وی افزود: سرمایه‌گذار و تولیدکننده افسران جنگ اقتصادی کشور هستند که در این وضعیت با وجود تحریم‌های ظالمانه مستکبرین همه سرمایه و زندگی خود را پای تولید آورده‌اند. 

آقامیری تصریح کرد: حمایت از تولیدکننده و تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری جزو برنامه‌های اصلی ما در مدیریت استان بوده است؛ لذا در این راستا جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزو جلساتی بوده که هر هفته به صورت مرتب به ریاست بنده از ابتدای حضورم در استان برگزار شده‌ است.

استاندار قم گفت: بخش خصوصی توانمندی‌ بالایی در مسائل اقتصادی دارد و بنده به این توانایی اعتقاد ویژه‌ای داشته و حمایت از آنان را جزو برنامه‌های خود می‌دانم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران