Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه فرانسه از آژانس خواسته است تا کلیه اطلاعات خود را در خصوص پی‌ام‌دی ارائه کند تا معلوم شود که آیا ایران در گذشته فعالیت هسته‌ای مرتبط با.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۰۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در استان قم با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت آنلاین از شهر قم و جمعی دیگر از معاونان و مدیران برگزار شد.

وزیر ارتباطات در این جلسه بعد از شنیدن گزارش میزان پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکار‌ها در استان قم با اشاره به اهمیت این پروژه در استان قم، گفت: این شهر از نخستین فعالان در حوزه فناوری اطلاعات در کشور بوده است و با افتتاح پروژه فیبر نوری در قم امیدواریم این استان مانند گذشته پیشتاز اقتصاد دیجیتال و حوزه تولید محتوای دیجیتال شود.

وزیر ارتباطات در این جلسه خطاب به رئیس هیات مدیره شرکت شاتل (مجری فیبر نوری استان قم) تاکید کرد که با افزایش تجهیزات و دستگاه‌ها در این استان تا سفر رییس جمهوری، هر چه سریعتر کل استان قم را تحت پوشش این پروژه قرار دهند.

وی با اشاره به مصوبه‌ای قانونی که در بودجه امسال برای تسهیل در اجرای این پروژه آمده است، افزود: این مصوبه برای اجرای سریع این پروژه بسیار کارگشاست و اپراتور‌های فعال در پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکار‌ها با استفاده از ظرفیت این مصوبه می‌توانند در سال جاری بخش بسیاری از این پروژه را به سرانجام برسانند.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که از شهر قم به صورت آنلاین در جلسه حضور داشت نیز گزارشی از آخرین وضعیت اجرای این پروژه ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۷ شهر استان قم ۶ شهر به طور کامل تحت پوشش قرار گرفته است، افزود: اجرای پروژه بین شهری در این شهر‌ها نیز تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

لاجوردی با اشاره به اینکه در شهر قم نیز نیاز به حدود ۳۰۰ کیلومتر حفاری داریم، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۵۰ کیلومتر با شعاع ۱۰۰ متری منازل و کسب وکار‌ها انجام شده و با افزایش دستگاه‌ها و تیم‌های جدید باقی مانده نیز در چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبرنوری استان قم تا یک هفته آینده انجام می‌شود
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن