Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ساری خواستار تشکیل جلسه فوری برای رفع موانع پروژه ساری – تاکام با حضوردستگاه های مرتبط و پیمانکار در سریعترین زمان ممکن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۴۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی‌های درون‌شهری مصوب و برای تایید نهایی به فرمانداری ابلاغ شده و تا قبل از اعلام نهایی، دریافت هرگونه مبلغ بیش‌تر از مسافران، تخلف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان؛ سجاد کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد برای افزایش کرایه مسیرهای درون شهری تک مسیره از ۳ به ۴ هزار تومان، ۲ مسیره از ۵ به ۷ هزار تومان و سه مسیره از ۷ هزار به ۱۰ هزار تومان به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است و به محض تأیید در مناطق مختلف شهر اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی به شکایات و یا واحدهای گشتی مستقر در میدان امام حسین (ع) میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد خبر 745530

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند