Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:48:47 GMT

فیلم/ این اسمارت فون را با آب و صابون بشوئید!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۰۴۷۷۰۹

محققان ژاپنی موفق به ساخت اسمارت فونی شده اند که می توان آن را با آب و صابون شست..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۴۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار نظامی، هیچ طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهیم پذیرفت

عضو ارشد جنبش حماس با اشاره به مانورهای پوچ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره اعمال فشار نظامی بر حماس جهت تحقق اهداف ادعایی خود، تهدید کرد، رژیم صهیونیستی باید بداند مقاومت فلسطین تحت فشار نظامی، هیچ‌گونه طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهد پذیرفت.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد حماس روز سه‌شنبه(۱۸ اردیبهشت) به جزئیات موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی مصر و قطر درباره آتش‌بس در غزه پرداخت و گفت: موافقت حماس با پیشنهاد میانجیگران در مصر و قطر در نتیجه مذاکرات طولانی، دشوار، پیچیده و مستمر در هفته‌ها و ماه‌های گذشته حاصل شد.

وی با بیان این‌که طی ماه‌های اخیر پیشنهادات بسیاری ارائه شد اما پاسخگوی شروط مقاومت و خواسته‌های ملت فلسطین نبود، افزود: حماس به شروط خود در دستیابی به توافق آتش‌بس پایبند است و در صورت لزوم انعطاف نشان می‌دهد.

به نقل از شبکه خبری القدس، حمدان با اشاره به بسته شدن گذرگاه رفح به دست ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: حماس حضور هیچ نیروی اشغالگر در گذرگاه رفح را نمی‌پذیرد و این گذرگاه فقط گذرگاه فلسطینی - مصری باقی می‌ماند و در صورت ادامه تجاوزات، آتش‌بسی برقرار نمی‌شود و طبیعی است که مقاومت به تجاوزات اشغالگر پاسخ دهد.

وی در کنفرانس خبری تصریح کرد: موافقت حماس با این پیشنهاد میانجیگران به دلیل مسئولیت جنبش در قبال مردم غزه، نگرانی عمیق آن نسبت به منافع، حقوق، اصول و فداکاری‌های آنها و پاسخ مثبت به نقش میانجی‌ها در حصول این توافق است.

وی خاطرنشان کرد: در این پیشنهاد؛ در شروط، بندها و مراحل آن، مطالبات مردم و مقاومت فلسطین برای توقف دائمی تجاوز، خروج اشغالگر از کل نوار غزه، بازگشت آزادانه آوارگان فلسطینی، امدادرسانی، بازسازی غزه، پایان دادن به محاصره این باریکه و دستیابی به یک معامله مبادله واقعی و جدی تضمین شده است.

حمدان تاکید کرد: این پیشنهاد در اجرای مستمر سه مرحله خود به انسجام رسید و راه را برای اشغالگری که می‌خواست یک مرحله را تکمیل کرده و طی آن اسرای خود را آزاد کند و بعد هم حملات خود علیه مردم غزه را از سر بگیرد، بسته است.

این رهبر حماس خاطرنشان کرد: پیشنهادی که جنبش با آن موافقت کرده است بیانگر حداقل‌هایی است که به خواسته‌های مردم و مقاومت فلسطین پاسخ می‌دهد. جنبش با انعطاف زیاد با پیشنهاد میانجی‌گران برخورد کرد و امتیازاتی در راستای این حداقل‌ها ارائه کرد.

به گفته حمدان، در صورت تایید نهایی این پیشنهاد میانجی‌گران، حماس تضمین‌هایی از آنها گرفته است که در تکمیل تمام مراحل پیشنهاد، تحت فشار قرار دادن اشغالگران برای پایبندی به مفاد آن و عدم تعلل و طفره رفتن آنها نقش داشته باشند.

این رهبر حماس در خصوص تحولات جنگ غزه هم گفت: با وجود گستردگی قتل‌عام، نسل‌کشی، آوارگی و نابودی، رژیم صهیونیستی در یک دوره بیش از هفت ماه، همه نوع قدرت نظامی را با حمایت آشکار و مستمر آمریکا به کار گرفت اما «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او به هیچ‌یک از اهداف تهاجمی خود نرسیدند و نقشه‌های آن‌ها یکی پس از دیگری بر اثر رشادت و شجاعت مردم و مقاومت فلسطین، نقش بر آب شد.

وی تاکید کرد: حماس در تمامی مراحل مذاکرات راجع به پیشنهاد مذکور با تمامی گروه‌های فلسطینی مخصوصا دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط و رایزنی بود. این پیشنهاد بیانگر اجماع ملی همه گروه‌های مقاومت، تجسم اتحاد حوزه نظامی، سیاسی و عرصه مذاکرات و بیان صادقانه آرمان‌ها و حقوق مشروع مردم فلسطین است.

حمدان در خصوص سفر هیأت مذاکره‌کننده حماس به قاهره که روز سه‌شنبه راهی شد، گفت: ما بر جدیت موضع خود در همکاری مثبت با میانجی‌ها و نیز در انعقاد و تکمیل توافق برای توقف جنگ غزه تاکید داریم.

وی افزود: موافقت حماس با پیشنهاد میانجی‌گران در ازای رفتار فاشیستی کابینه نتانیاهو و تلاش وی برای طفره رفتن از توافق، دولت آمریکا را که حماس را بدون مدرک متهم می‌کند، در برابر یک مانع و یک حق آشکار قرار می‌دهد و آن این‌که واشنگتن باید از جانبداری از جنایتکاران جنگی صهیونیستی و از مشارکت در جنایت نسل‌کشی دست کشیده و رژیم صهیونیستی را برای توقف جنگ غزه و عدم حمله به رفح، تحت فشار قرار دهد.

این رهبر حماس تهدید کرد: مانور پوچ نتانیاهوی جنایتکار برای فرار از توافق و انجام عملیات نظامی علیه مردم غزه نمی‌تواند حماس را وادار به امتیازدهی کند.

وی خطاب به نتانیاهو و کابینه وی پیام داد و گفت: نتانیاهو و کابینه نازی‌اش باید بدانند که حماس و مقاومت فلسطین تحت فشار نظامی و تشدید جنگ، هیچ‌گونه ابتکاری را برای توقف جنگ یا تبادل اسرا نمی‌پذیرند و این‌ها توهماتی است که محقق نخواهد شد.

حمدان از سازمان ملل متحد و جامعه جهانی خواست، برای توقف این تشدید که جان صدها هزار غیرنظامی آواره در رفح و کل نوار غزه را تهدید می‌کند و همچنین تمام تلاش‌های میانجی‌ها را برای توقف جنگ تهدید می‌کند، اشغالگران را تحت فشار قرار دهند.

وی تاکید کرد: عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در رفح اگر که اجرایی شود یک پیک‌نیک برای ارتش اشغالگر تروریست نخواهد بود و ارتش شکست‌خورده ظاهر خواهد شد، همان‌طور که در تمام مناطقی که در نوار غزه وارد شد، به دست مجاهدین گردان‌های القسام، گردان‌های قدس و مقاومت فلسطین مورد تحقیر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها