Web Analytics Made Easy - Statcounter

گالیکش - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گالیکش گفت: 32 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانداری گلستان برای ساخت بیمارستان32 تختخوابی در این شهرستان اختصاص یافت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۷۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان ضمن اشاره به بازرسی مستمر از نانوایی‌ها، گفت: سهمیه آرد به نانوایی‌های در محور گردشگری کاشان اختصاص می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدرضا قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان، اظهار داشت: در سال‌ گذشته و با هوشمندسازی یارانه آرد سهمیه برخی از نانوایان به دلیل فنی و تراکنش‌های غیر متعارف با کاهش سهمیه مواجه شد.

وی با بیان اینکه در زمینه رفع مشکلات ایجاد شده در زمینه تامین نان اقدامات مقتضی صورت پذیرفت، ابراز داشت: در راستای تامین نان مورد نیاز شهروندان کاشانی سهمیه نانوایان در صورت رضایت مشتریان و کیفیت نان ترمیم می‌شود.

قائم‌مقام کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان در ادامه تصریح کرد: در یک ماه اخیر بیش از 70 مورد بازرسی به صورت مشترک از نانوایی‌های شهرستان کاشان صورت گرفته که طی آن با دو واحد نانوایی برخورد و به تعدادی تذکر داده شده است.

قاسمی در خصوص ایام گردشگری شهرستان کاشان نیز گفت: به واحدهای نانوایی در شهرها، روستاها و محورهای گردشگری در ایام گل و گلاب سهمیه ویژه تعلق می‌گیرد تا شهروندان و گردشگران با مشکل کمبود نان مواجه نشوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه بازرسی از واحدهای نانوایی به صورت مستمر صورت می‌پذیرد، تاکید کرد: نانوایی‌ها باید بر اساس برنامه‌ریزی اعلامی پخت نان داشته و از هرگونه تعطیلی بدون هماهنگی و خودسرانه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود