Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@12:51:55 GMT

تولید دی‌اکسید کربن متوقف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۰۸۶۲۹۶

یک مطالعه تازه حاکیست که روند صعودی تولید دی‌اکسید کربن در جهان در سال جاری احتمالا متوقف شده و حتی شاید کاهش پیدا کند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۸۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزیر خارجه ایرلند به طرح ادعاهای بی اساس درباره حمایت از غزه پرداخت.

«مایکل مارتین» وزیر امور خارجه ایرلند روز دوشنبه مدعی شد: اسرائیل باید فوراً جنگ علیه غزه را متوقف کند و اجازه دهد کمک های بشردوستانه به دست غیرنظامیان برسد.

وزیر خارجه ایرلند، امروز پیش از نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا برای بررسی اوضاع خاورمیانه و اوکراین گفت: وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اورپا برسر برقراری آرامش و صلح در خاورمیانه، با وزیران خارجه مصر و اردن رایزنی خواهند کرد.

مارتین در ادامه اعلام کرد که وزیران خارجه اتحادیه اروپا امروز موضوع تحریم های بیشتر علیه ایران را بررسی خواهند کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که امروز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است. در این حملات ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6085712

دیگر خبرها

  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن
  • اسناد راهبردی انرژی و منابع معدنی ۲۰۵۰ روسیه تدوین شد/ جهش به خالص کربن صفر
  • اولین قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران گیر کرد!
  • کاهش رشد جمعیت متوقف شده است/ تولید نان با آرد کامل در بیش از ۱۸۰۰ نانوایی/ بررسی مالیات بر دخانیات در مجلس/ آغاز تزریق واکسن پنوموکوک و روتاویروس در کشور