Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:30:35 GMT

تا جاودانه شدن یک وقف فاصله است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۰۸۸۹۷۳

امام جمعه بخش نسیم شهر در مراسم روز وقف گفت: وقف از باقیات صالحات می باشد و تمام ما باید تلاش کنیم تا خود را در زمره ی واقفین خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۸۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر پنجشنبه در آئین یادواره ۸ شهید روستای «رودشتی» سادات محمودی، افزود: در رابطه با احداث سد خرسان ۳ حرف‌های زیادی مطرح است، اما آنچه ما دنبال می‌کنیم، منافع مردم است.

بهرامی با تاکید بر اینکه قطعاً از حقوق و منافع مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: باید حقوق مردم در احداث سد خرسان ۳ دیده شود.

بهرامی با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هویت مردم را بهم می‌ریزد، اظهار کرد: فاصله گرفتن از هویت، فاصله گرفتن از ریشه است و باید در هر طرحی مردم مورد توجه قرار بگیرند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: ما مقابل منافع ملی نیستیم، اما باید منافع مردم در احداث سد خرسان ۳ در اولویت قرار بگیرد

بهرامی با اشاره به مشکلات زیرساختی در منطقه سادات محمودی، عنوان کرد: استان ما قریب به ۹ درصد روان آب‌های کشور را داراست، اما در همین سادات محمودی در همجواری سرشاخه‌های بشار و خرسان، روستاها مشکلات آب شرب پایدار دارند.

بهرامی به بازدید میدانی از روستاهای منطقه سادات محمودی اشاره کرد و عنوان داشت: تأمین آب شرب پایدار، زیرساخت‌های تردد و ارتباطی و اشتغال زایی بر حسب مزیت‌ها نیز پیگیری می‌شود.

بهرامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای «رودشتی»، عنوان کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان در جامعه ضروری است.

کد خبر 6088654

دیگر خبرها

  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • سفر به گورستان باستانی خالد نبی (عکس)
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • تصاویر نجومی چهارم اردیبهشت (۲۳ آوریل)