Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان از پایان مسابقات بین المللی جام گرندپری اتریش خبرداد و گفت: سوارکار خوش آتیه همدانی توانسط در این دوره از رقابت ها درخشش خیره کننده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۰۹۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد

رالف رانگنیک پس از بازی مقابل رئال مادرید تصمیمش را پذیرفتن یا رد کردن پیشنهاد بایرن مونیخ، خواهد گرفت

طرفداری | در حالی که زمان زیادی تا بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نمانده، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید در پشت پرده ادامه دارد و گویا سرمربی تیم ملی اتریش گزینه اصلی این باشگاه است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ رالف رانگنیک گزینه مورد نظر تمامی مدیران بایرن مونیخ از جمله اولی هونس است. بنابراین سران باشگاه جایگزین دیگری در نظر ندارند. باواریایی‌ها به دنبال امضای یک قرارداد سه ساله تا 2027 با رانگنیک هستند.

از سوی دیگر آن‌ها نگران فدراسیون فوتبال اتریش نیز نیستند و اعتقاد دارند یک مبلغ متوسط یک رقمی میلیون یورویی به عنوان غرامت پرداخت خواهند کرد، دو طرف مذاکرات خوبی با یکدیگر داشته‌اند. همچنین رانگنیک در نقل‌وانتقالات باشگاه نیز نقش خواهد داشت. قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد.

بیش‌تر بخوانید:

به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود 

مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد

پس از بازی مقابل رئال مادرید، زمان اعلام تصمیم رالف رانگنیک

هنوز چیزهای زیادی بین رالف رانگنیک و بایرن مونیخ وجود داشت که باید تکلیف‌شان مشخص شود. قرار است پس از بازی مقابل رئال مادرید، صحبت‌های بیش‌تری انجام شود و انتظار می‌رود این هفته تصمیم نهایی گرفته شود. هر چند سران بایرن مونیخ خوش‌بین هستند که رانگنیک پیشنهادشان را خواهد پذیرفت.

گفتنی است دو تیم امشب از ساعت 22:30 در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید