Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود- ایرنا- فرماندار شهرستان میامی گفت: جاده سراسری تهران - مشهد که صبح روز چهارشنبه براثر وقوع دو تصادف زنجیره ای ساعاتی با کندی تردد مواجه شده بود، اکنون پاکسازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۰۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است

حسن طلایی با تاکید بر اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر قم گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر قم یک مطالبه عمومی بوده که با پیگیری مدیریت استان این ماموریت به شهرداری واگذار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ورودی هر شهر را شناسنامه شهر دانست و افزود: امروز شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در شهر قم هستیم، اما وردی‌های شهر قم در شان و جایگاه شهر نبود و ارگان‌هایی نیز که مامور اجرای این طرح بودند این کار را انجام نمیداند از این رو شهرداری مسئویت ان را برعهده گرفت.

طلایی  از نصب دروازه‌های شهر با در نظر گرفتن هویت فرهنگی و جایگاه معنوی شهر قم خبر داد و گفت: دروازه‌های پنج ورودی شهر قم طراحی شده و دروازه ورودی آزادراه تهران قم نصب شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم طرح ساماندهی وروودی‌های قم را از سه جنیه زیباسازی، نصب المان و توسعه فضای سبز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پروژه فضای سبز ورودی‌های تهران، جعفریه، جاده اراک، جاده اصفهان و جاده کاشان طراحی و بخش عمده آن در سال گذشته انجام و بخش پایانی آن امسال به پایان می‌رسد.

طلایی در پایان یادآور شد: عملیات روکش آسفالت عوارضی تهران و کاشان نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به قرار ۷۰۰ تن آسفالت برای محدوده عوارض تهران و ۲ هزارتن آسفالت برای عوارضی کاشان قبل از سال جدید انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است