Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با عزاداری های ایام پایانی ماه صفر خودروهای آتش نشانی در مراکز پرتردد شهر مستقر می‌شوند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۰۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای مرحله دوم انتخابات در نظر گرفته شده است

«عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص میزان آمادگی این وزارتخانه در پشتیبانی از مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به خصوص در بخش‌های الکترونیکی، گفت: با تدابیری که پیش‌بینی شده بود، در مرحله اول انتخابات مجلس در یازدهم اسفند ۱۴۰۲، بیش از ۹۹ درصد نقاط مختلف کشور مورد پوشش قرار گرفت و بیش از ۹۹ درصد استعلامات به صورت بر خط صورت گرفت.

وی افزود: شاید معدود کشورهایی در دنیا مانند ایران باشند، چرا که با وجود گستره جغرافیایی، حتی دور افتاده‌ترین نقاط ایران هم دارای پوشش کامل اینترنت است. در کشور ما در شرایطی که صندوق‌های رأی گیری را در مناطق صعب العبور با هلیکوپتر جا به جا می‌کنند، اما در همان نقاط پوشش لازم برای انتخابات وجود دارد.

زارع پور تاکید کرد: همان تمهیدات مرحله اول برای مرحله دوم انتخابات مجلس در روز جمعه در نظر گرفته شده است، تا ان‌شاالله ارتباطات پایدار را در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن برقرار است، شاهد باشیم.

کد خبر 6100671

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای مرحله دوم انتخابات در نظر گرفته شده است
  • هیچ وقت این قسمت از آپارتمان را قفل نزنید + فیلم
  • آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی شهرداری منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • استقرار اورژانس در نمایشگاه کتاب
  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر به نفع مردم از محیط زیست خارج شد
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست
  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد