Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته دانشجویی فرزندان شاهد و ایثارگر انقلاب اسلامی در نامه‌ای به رئیس دانشگاه آزاد در خصوص اتفاقات اخیر در واحد علوم و تحقیقات اعلام کرد: در صورت عدم حصول نتیجه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۰۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • وعده صادق نتیجه دانشگاه‌های ما است
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم