Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل دخانیات ایران از رشد چهار برابری صادرات سیگار طی هشت ماهه سال جاری خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۰۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ مصطفی طاهری امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت- ماه در همایش صنعت برق با اشاره به اینکه سال گذشته قانون مانع‌زدایی از صنعت برق در مجلس تدوین شد، اظهار کرد: برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ هزینه تولید برق ناترازی مالی نداشت و این ناترازی برق به دلیل اجرای این قانون رفع شد.

وی با اشاره به اینکه بدهی دولت به صنعت برق بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است، افزود: سال گذشته در مجلس ویژه برای صنعت برق ۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق چاپ شد تا بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرعت پیشرفت صنعت با پیشرفت سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی یکی نیست، گفت: سالیانه نیاز به مصرف گاز و برق داریم اما تولید متناسب با مصرف نیست و عقب‌ماندگی وجود دارد.

طاهری گفت: به عبارتی با دست خودمان سالانه ۲۵ درصد تولید به واسطه همین ناترازی‌ها که در نهایت با قطع برق و گاز انجام می‌شود، کم شده و به تعطیلی کارخانه منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه بهینه‌سازی در برق، نفت، گاز و حمل و نقل در کشور منابع خوبی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: فعالان تولید باید از این منابع استفاده مناسب داشته باشند.

کد خبر 749844

دیگر خبرها

  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد