Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر گفت: ستاد حقوق بشر در خصوص آموزش حقوق بشر و حقوق شهروندی به قضات، مسئولین ذیربط و دانشجویان، نشست‌ها و دوره‌های مؤثر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ظهر روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با رویکرد فصل گرما و اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع و طرح راه‌اندازی قرارگاه سلام (رسا)، جنگل‌های استان را یکی از مفاخر و سرمایه‌های ارزشمند استان دانست و گفت: فرمانداران برای مقابله با حریق برنامه‌ریزی مدون کنند و ظرفیت‌های شهرستان را به کار بگیرند.

وی با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور جهت پیشگیری از حریق، تاکید کرد: مصوبات ستاد پیشگیری از حریق برای تمام دستگاه‌های عضو لازم الاجراست و در مواقع بحرانی همه ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به تشخیص ستاد مدیریت بحران کشور باید بدون سهل انگاری پای کار بیایند.

هژبری افزود: شهرداران و دهیاران مکلف هستند با تمام ظرفیت‌های ماشین‌آلات و نیروهای مردمی پابه‌پای ستاد مدیریت بحران حافظ سرمایه ارزشمند طبیعت استان باشند و طبق ابلاغ هیات وزیران سازمان‌های آتش نشانی باید بر اساس محدوده جغرافیایی و به تشخیص ستاد مدیریت بحران در اطفای حریق شرکت کنند.

معاون عمرانی استاندار ایلام عشایر را یکی از حافظان اصلی طبیعت و عوامل پیشگیری از حریق دانست و گفت: بریدن سرشاخه‌های درختان جهت تغذیه دام باعث جاگذاری شاخه‌ها و هیزم خشک در پای درختان می‌شود که امور عشایری با فرهنگ سازی و آگاه‌سازی جلوی این کار را بگیرد.

وی حضور ناوگان هوایی برای دسترسی به نقاط صعب العبور در مواقع حریق را بسیار ضروری دانست و گفت: حضور نیروهای مسلح که همواره و در همه بحران‌ها در خدمت مردم بوده‌اند با توجه به ظرفیت خوب نیروی انسانی، تجهیزات و مدیریت در اطفای حریق بسیار موثر خواهد بود.

هژبری تاکید کرد: منابع طبیعی به طور مستمر وضعیت جوی، وزش باد، وضعیت حرارت و… را پایش کند و با استفاده از سامانه‌های هشداردهنده و تحلیل وضعیت عرصه‌ها، پیش بینی وقوع حریق در نقاط بحرانی را در دستور کار قرار دهد.

معاون عمرانی استاندار ایلام ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت همیاران طبیعت در عرصه فرهنگ سازی، خاطرنشان کرد: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مردمی از مهم‌ترین موضوعات کلیدی در پیشگیری و اطفای حریق بوده و لازم است جلسات انگیزشی و توجیهی با گروههای مردمی و گروههای جهادی برگزار شود و بانک اطلاعاتی آنها تهیه و در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار بگیرد.

هژبری از رسانه‌های استان خواست پای کار فرهنگسازی برای کاهش ایجاد آتش‌های غیرضروری در دامان طبیعت باشند و گفت: کمیته‌ای با حضور رسانه‌ها، صدا و سیما و روابط عمومی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان جهت تولید محتوا در حوزه فرهنگ سازی حفاظت از عرصه‌های طبیعی و حضور مسئولانه در دامان طبیعت تشکیل بشود.

کد خبر 6100382

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • صیانت از آزادی‌های مشروع در سند تحول قضایی
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد