Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت جانگذار پیامبر اسلام (ص) هیئت قمر بنی هاشم مسجد امام خمینی (ره) به عزاداری و سوگواری پرداختند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۰۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت (ع) و با حضور آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، سفره افطاری ۲۰۰ متری در منطقه زوییه اهواز گسترده شد. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: یکی از سیاست‌های کمیته امداد در سال‌های اخیر، دادن مجوز به مراکز نیکوکاری با هدف حل شدن مشکلات مردم به دست خود مردم است. 
جمال شیبه افزود: امسال راه اندازی آشپزخانه‌ها توسط مراکز نیکوکاری طرح اطعام مهدوی را در دستور کار قرار داده‌ایم که از ابتدای ماه رمضان شروع به فعالیت کردند تا بتوانیم سفره‌های افطار و سحر محرومان را با کمک مردم رنگین‌تر کنیم.
وی ادامه داد:مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت کمیته امداد خوزستان، مصادف با ولادت کریم اهل بیت (ع) و شروع هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در کوی زویه اهواز از مسجد امام جعفر صادق (ع) تا مسجد امام محمد باقر (ع) با حضور آحاد شهروندان سفره افطاری ساده‌ای به طول ۲۰۰ متر برپا شد.
در این ویژه برنامه گسترده که از سوی اهالی نیکوکار و خیر در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) کوی زویه با همکاری کمیته امداد تدارک دیده شده بود، مومنان روزه دار از طعام سفره افطار کریم اهل بیت (ع) بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • پیامبر و اهل بیت رسالت هدایت و تهذیب امت را بر عهده داشتند
  • گسترده شدن سفره افطاری ۲۰۰ متری در اهواز
  • شادمانی خوزستانی ها در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برپایی گرگیعان
  • وصف مظلومیت کریم اهل بیت(ع)
  • چرا به امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت می‌گویند؟
  • نیمه ماه رمضان رسید و میلاد فرخنده کریم اهل بیت
  • برگزاری جشن امام حسن مجتبی (ع) در دولت آباد