Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@23:33:57 GMT

بررسی تفاوت‌های جنسی در گذران وقت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۱۱۹۷۴۸

الگوی گذران وقت جوانان نشان می دهد بیشترین زمان صرف نگهداری شخصی و مراقبت از خود می شود و کمترین زمان وقت صرف فعالیت های داوطلبانه و خیریه می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۱۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو

فرارو- پوکو X5 پرو که از یک سال قبل به‌عنوان یکی از خفن‌ترین میان‌رده‌های شیائومی در بازار حضور دارد، آرام‌آرام به آخر خط نزدیک می‌شود. تقریبا از نیمه زمستان پارسال پوکو X6 پرو در ویترین موبایل‌فروشی‌ها دیده می‌شود و حالا با فروکش کردن تب مرسوم گوشی‌های نوبرانه، اختلاف قیمت منطقی نسبت به پوکو X5 پرو پیدا کرده است. میان‌رده جدید شیائومی علاوه بر طراحی و نمایشگر بهتر نسبت به پوکو X5 پرو، از پردازنده قدرتمند‌تر و شارژدهی بیشتری برخوردار است و به‌همین خاطر رفتن خرید پوکو X5 پرو توصیه نمی‌شود.

مقایسه پوکو X5 پرو و پوکو X6 پرو؛ تفاوت طراحی

پوکو X5 پرو از نظر طراحی یک درجه پایین‌تر از پوکو X6 پرو دسته‌بندی می‌شود. علاوه بر ابعاد نسبتا کوچکتر پوکو X6 پرو درمقایسه با پوکو X5 پرو، حاشیه‌های کنار نمایشگر به‌شکل ملموسی کم شده و همین فاکتور به جذابیت و ریخت و قیافه میان‌رده جدید شیائومی کمک می‌کند.

پوکو X5 پروتقریبا یک سال قبل با نمایشگری با سهم ۸۶ درصدی از قاب رویی گوشی روانه بازار شد، اما چینی‌ها امسال پوکو X6 پرو را جوری طراحی کردند که این عدد به بیش از ۹۰ درصد می‌رسد و سروشکل قشنگ‌تری به گوشی می‌دهد. جدای این بحث، کوچکتر شدن ابعاد پوکو X6 دلیل دیگری بابت برتری آن درقیاس با پوکو X5 پرو تلقی می‌شود.

مقایسه پوکو X5 پرو و پوکو X6 پرو؛ تفاوت نمایشگر

پوکو X5 پرو با نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع AMOLED در دسترس طرفداران شیائومی قرار گرفت و امسال هم چینی‌ها از همین نوع نمایشگر برای پوکو X6 پرو استفاده کردند. با این تفاوت که پوکو X6 پرو یک سر و گردن از نسل قبلی خودش بهتر عمل می‌کند. تراکم ۳۹۵ppi نمایشگر پوکو X5 پرو نسبت به تراکم ۴۴۶ppi نمایشگر پوکو X6 پرو اولین دلیل برای فرار از میان‌رده قبلی است و عامل دوم را می‌توانیم با عدد و رقم و بدون بحث و جدل بررسی کنیم. جایی که حداکثر روشنایی نمایشگر پوکو X5 پرو حدود ۹۰۰ نیت تخمین زده می‌شود و این عدد برای پوکو X6 پرو تا هزار و ۸۰۰ نیت ارتقا پیدا می‌کند. کافی نیست؟

مقایسه پوکو X5 پرو و پوکو X6 پرو؛ تفاوت تراشه

پوکو X5 پرو درمقایسه با پوکو X6 پرو در بخش پردازنده متحمل شکست می‌شود. تراشه شش نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸G درقیاس با تراشه چهار نانومتری مدیاتک دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا حرفی برای گفتن ندارد و در همه آیتم‌ها سرافکنده از میدان رقابت کنار می‌رود.

پوکو X6 پرو در اجرای بازی‌ها سنگین لگ کمتری نسبت پوکو X5 پرو دارد و از نظر توانایی و کارایی حدود ۱۰ درصد بهتر از نسل قبلی خودش عمل می‌کند.

مقایسه پوکو X5 پرو و پوکو X6 پرو؛ تفاوت باتری

پوکو X5 پرو روی کاغذ در بخش باتری چیزی از پوکو X6 پرو کم ندارد، اما تفاوت تراشه‌ها حکم به برتری میان‌رده جدید شیائومی می‌دهد.

پوکو X5 پرو و پوکو X6 پرو هر دو از باتری پنج هزار میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کنند، ولی تراشه مدیاتک دایمنسیتی باعث می‌شود میان‌رده جدید شیائومی شارژدهی بیشتری داشته باشد و در استفاده‌های روزمره چند ساعت دوام بیشتری داشته باشد. از یک طرف دیگر پوکو X6 پرو از شارژر ۶۷ وات و جذاب پوکو X5 پرو که ظرفیت باتری را در کمتر از ۴۵ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد می‌رساند، پشتیبانی می‌کند و نگرانی برای خرید میان‌رده جدید شیائومی باقی نمی‌ماند.

مقایسه پوکو X5 پرو و پوکو X6 پرو در یک نگاه

مشخصات

پوکو X5 پرو

پوکو X6 پرو

ابعاد

162.9 در 76 در 7.9 میلیمتر

160.5 در 74.3 در 8.3 میلیمتر

وزن

181 گرم

186 گرم

سایز نمایشگر

6.6 اینچ

6.6 اینچ

نوع نمایشگر

AMOLED

AMOLED

دوربین اصلی

108 مگاپیکسل

64 مگاپیکسل

تراشه اصلی

اسنپدارگون 778G

مدیاتک دایمنسیتی 8300 اولترا

ظرفیت باتری

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

دیگر خبرها

  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور