Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات رزمی انتخابی باشگاه‌های استان اردبیل با درخشش ورزشکاران میزبان در شهرستان پارس آباد برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۳۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران

تین نیوز

 معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : همزمان با نوروز ۱۴۰۳ کار تعمیرات اساسی و زیر آبی دو فروند یدک کش در بندر شهید رجایی پایان یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی بروغنی افزود : پس از اتمام تعمیرات اساسی و زیرآبی دو فروند یدک کش در سرسره بندر شهید رجایی این دو شناور هم ‎زمان به آب اندازی شدند. 

وی ادامه داد : یدک کش های محرم و عسلویه ۲ از بندر بوشهر برای انجام تعمیرات زیر آبی و اساسی به بندر شهید رجایی اعزام شده بود.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، قدرت یدک کش محرم را 2 هزار و 400 اسب بخار و قدرت یدک کش عسلویه ۲ را نیز ۴ هزارو ۴۰۰ اسب بخار اعلام کرد. 

به گفته بروغنی؛ یدک کش ها رکن اساسی عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی های ورودی به بنادر دارند و تعمیرات و آماده سازی آن ها از مهم ترین امور حفظ توان عملیاتی به شمار می رود.  

وی خاطرنشان کرد: سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی علاوه بر یدک کش های خود در راستای حفظ و ارتقا توان عملیاتی بنادر کشور اقدام به انجام تعمیرات شناورهای سایر بنادر کرده و سهم به سزایی در اشتغال، افزایش توان علمی و فنی و تعمیراتی نیروهای بومی کشور را به خود اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود