Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان گسترش فولاد تبریز پیش از آغاز مسابقه به پرسپولیسی‌ها تابلو فرشی اهدا کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۴۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال

به گزارش تابناک، یک تابلو نقاشی قرن هفدهمی اثر «سالواتور روزا» که حدود چهار سال پیش از یک گالری هنری در «دانشگاه آکسفور» ربوده شده بود، اخیرا در «رومانی» پیدا شد.

تابلو نقاشی منظره باروک «ساحل صخره‌ای به همراه سربازانی که نقشه می‌کشند» اثر «سالواتور روزا»، نقاش ایتالیایی، در چهاردهم مارس سال ۲۰۲۰ از گالری هنری دانشگاه آکسفور به سرقت رفت.

دو تابلو نقاشی دیگر یعنی «سرباز سوارکار» (۱۶۱۷) اثر «آنتونی ون دایک» و «پسر درحال نوشیدن» (۱۵۸۰) اثر «آنیباله کاراچی» همچنان گمشده باقی مانده‌اند. این تابلو‌های نقاشی از سال ۱۷۶۸ میلادی در آن گالری به نمایش گذاشته شده بودند.

کارشناسان ارزش کل این سه تابلو نقاشی را حدود ۱۲.۴ میلیون دلار برآورد کرده‌اند.

به گزارش این گالری، مردی که نقاشی منظره را در اختیار داشت با پلیس رومانی تماس گرفته است. او دو اثر هنری دیگر را فروخته بود، اما تصمیم گرفت که نقاشی «روزا» را به مقامات بازگرداند. مقامات رومانیایی با این مرد به عنوان شاهد برخورد کرده‌اند و او ستگیر نشده است.

مقامات معتقدند که «سرباز سوارکار» (۱۶۱۷) اثر «آنتونی ون دایک» و «پسر درحال نوشیدن» (۱۵۸۰) اثر «آنیباله کاراچی» در رومانی فروخته شده‌اند و اکنون ممکن است در هر نقطه‌ای از اروپا باشند.

منبع: آرت‌نیوز

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال
  • گردان با بازوبند امیدوار به فرار از فاجعه (عکس)
  • تا به حال ترکیب مشکی و صورتی را امتحان کرده اید؟! (عکس)