Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه از تجهیز تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان به شبکه فیبرنوری و در راستای افزایش سطح بهره وری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۷۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های گردشگری طلایی، نقره‌ای و برنزی ناژوان رونمایی شد

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از آغاز خدمت جدید این مدیریت در ارائه خدمات مراکز گردشگری ناژوان از نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و در سال ۱۴۰۳ که البته شروع ارائه این خدمات متبرک با روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) شد، ارائه خدمت ویژه مدیریت ناژوان در مراکز گردشگری در قالب بسته‌های گردشگری در سه طرح طلایی، نقره‌ای و بُرُنز اجرایی شد.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد مدیریت ناژوان و سیر مراحل تصویب در کمیته عالی ناژوان و شورای اسلامی شهر اصفهان و ابلاغ آن از این پس خدمات مراکز گردشگری ناژوان علاوه بر فروش انفرادی مراکز تحت عنوان سه بسته فروش بلیت مراکز گردشگری نیز اجرا می‌شود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس تا پایان روز بیست‌وچهارم فروردین سال جاری، بسته گردشگری طلایی ناژوان شامل خرید خدمت و بازدید از تمام مراکز گردشگری ناژوان (آکواریوم، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ گیاهان گرمسیری و باغ نورانی گل رز)، با اعتبار یک روزه از قرار ۴۲۳ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۳۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان، بسته گردشگری نقره‌ای ناژوان شامل تمام مراکز گردشگری یاد شده ناژوان به جز باغ پرندگان با اعتبار یک روزه از قرار ۳۵۸ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۲۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته گردشگری بُرُنزی ناژوان شامل تمام مراکز گردشگری یاد شده به جز آکواریوم ناژوان با اعتبار یک روزه از قرار ۲۲۳ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۱۶۷ هزار و ۲۵۰ تومان ارائه می‌شود.

قائلی افزود: پیش‌بینی این بسته‌ها در راستای ایجاد امکان تفریح و نشاط خانواده محور و تسهیل در استفاده از تمام مراکز گردشگری ناژوان برای شهروندان و گردشگران صورت پذیرفت و سایر تدابیر اتخاذ شده تکمیلی در فرصت‌های آتی به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 739658

دیگر خبرها

  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • رفع تنش آبی تمام مناطق شهر هرسین و حفر چاه در دستور کار قرار گرفت
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • ◄ کابل‌های مخابراتی و فیبرنوری از بندر پهل به بندر قشم انتقال یافت
  • بسته‌های گردشگری طلایی، نقره‌ای و برنزی ناژوان رونمایی شد
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان