Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: کمیته پژوهش این سازمان با حمایت یک میلیارد ریالی از طرحهای پژوهشی پژوهشکده علوم تولید مثل یزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۷۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اسماعیل فاطمی عصر شنبه در گردهمایی شهرداران خراسان جنوبی گفت: در دوره جدید علاوه بر اهداف و وظایف کلی، برای سه هدف ایجاد درآمدزایی از طریق فعالیت‌های اقتصادی در سطح استان و کشور، کمک و پشتیبانی به شهرداری‌ها و کمک به توسعه زیر ساخت‌های استان در راستای سیاست‌های دولت مردمی، ایران قوی برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی بودجه سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان از ۶۰۲ میلیارد ریال سال ۱۴۰۰ به ۹۷۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ ارتقا یافت که سال گذشته با تلاش مضاعف، ۱۰۰ درصد آن محقق شد.

وی با اشاره به این موضوع که از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ تحقق بودجه رشد ۱۳۵ درصدی داشته است، خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۳ بودجه مصوب این سازمان ۱۲ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری هاو دهیاری‌های خراسان جنوبی در ادامه افزود :۱۳۵ میلیارد ریال مطالبات قطعی شده از دستگاه‌های مختلف بوده است که در سال ۱۴۰۲ حدود ۸۵ درصد آن پرداخت شده است.

وی به برنامه‌ریزی این سازمان برای توسعه بخش‌های املاک، سرمایه‌گذاری و بازرگانی اشاره و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ با افزایش دارایی‌های سازمان از جمله در حوزه املاک، تملک و خرید سرانه دارایی سازمان به میزان کل ۱۹ سال از تأسیس سازمان در خراسان جنوبی افزایش داشته‌ایم و امیدواریم در سال پیش رو، شاهد توسعه بیشتر استان و ورود به پروژه‌های سرمایه گذاری کلان با مشارکت شهرداری‌ها باشیم.

کد خبر 6083666

دیگر خبرها

  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماند‌ها تهیه شد
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • حمایت از تولید، سیاست راهبردی سازمان ملی زمین و مسکن است
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی این سازمان در سال جاری
  • بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریالی سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های
  • روزانه ۷۰۰ تن پسماند شهری در قم تولید می‌شود