Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اصلاح‌طلبان به طور گسترده‌ در انتخابات حضور خواهند داشت و به همین علت، وحدت در بخش‌‌ های مختلف اصولگرایی ضرورت دارد و اگر همه اصولگرایان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۸۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد

نخستین جلسه هیئت‌رئیسه قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) در سال ۱۴۰۳ به میزبانی فرمانداری شیراز برگزار و در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت سند محرومیت‌زدایی بر همگرایی و اهتمام برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار تأکید شد.

فرماندار شیراز در این جلسه که راهبرد محرومیت‌زدایی از سطح این شهرستان را موردبررسی قرار می‌داد، اظهار کرد: باید برای رفع محرومیت از محلات این شهرستان اهتمام شود، ضمن اینکه مطابق سند تکلیف هر دستگاه مشخص باشد.

لطف‌الله شیبانی که به‌عنوان رئیس قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) شیراز سخن می‌گفت، بر نقش هر دستگاه در رفع محرومیت تأکید و بیان کرد: رویکرد محرومیت‌زدایی باید اساس کار دستگاه‌ها باشد و این مهم در اولویت قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه اعتبارات هر دستگاه در این سند باید مشخص باشد، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی تنها وظیفه شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها باید ورود کنند.

سید ابراهیم حسینی بر اساس اختیارات قانونی شورا خواستار پای‌کار آمدن همه دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر محرومیت‌زدایی شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز نیز که در این جلسه از اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری کلان‌شهر در دوره ششم مدیریت شهری بر رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار سخن می‌گفت، به اختصاص ۳ درصد از بودجه سالانه عمرانی در این راستا اشاره و بیان کرد: باید سند محرومیت‌زدایی ۴۰ محله به‌عنوان سندی هدف برای دیگر محلات کم برخوردار قرار گیرد.

 محمدحسن اسدی که همگرایی و اهتمام همه دستگاه‌ها در رفع محرومیت را مورد تأکید قرار می‌داد، بر همگرایی و استفاده از همه منابع برای انجام این مهم تاگید کرد.

او همچنین سال ۱۴۰۳ را با توجه به همدلی و همکاری بین مسؤولین سالی طلایی برای خدمت‌رسانی و به‌ویژه محرومیت‌زدایی دانست.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین از اختصاص اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی در بودجه سال جاری برای محرومیت‌زدایی که معادل یک‌سوم بودجه امسال شهرداری شیراز خبر داد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمدبن موسی (ع) نیز که از تلاش برای رفع محرومیت از چهره نقاط کم‌برخوردار شهرستان شیراز سخن می‌گفت، بر سیاست‌گذاری و تهیه شناسنامه برای پروژه‌ها و محلات و فعالیت همه دستگاه‌ها تأکید کرد.

مجید علی‌پور که به‌عنوان دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) سخن می‌گفت، عنوان کرد: در این جلسه هیئت‌رئیسه باید سیاست‌های کلیدی مشخص و سند تدوین شود.

او بیان کرد: باید بر مبنای این سند نیاز‌ها احصا و عزمی جدی در این راستا شکل گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) همچنین گفت: محرومیت‌زدایی در دوره فعلی شورای شهر به ادبیاتی رایج تبدیل‌شده و قابل‌تقدیر است.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز بر انجام وظایف هر دستگاه و همچنین تعیین اعتبارات آنها تأکید کرد.

سیده مریم حسینی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در ۱۵۲ محله تصریح کرد: اقدامات ارزنده‌ای در سطح محلات کم برخوردار در مناطق مختلف روی‌داده است که باید در این گام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی نیز با همگرایی پای‌کار آیند.

محمدعلی راضی معاون شهردار شیراز نیز در این جلسه به تشریح سند ۱۵۲ محله در دو مرحله ۴۰ و ۱۱۲ محله و همچنین وظایف ۱۸ دستگاه در قرارگاه پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی
  • مسأله حجاب و اهمیت همگرایی ملی
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسرائیل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است