Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: روزنامه بیلد در گزارشی نوشت، علی رغم مخالفت برلین با ماندن رئیس جمهوری سوریه بر سر قدرت تحت توافق صلح سوریه، آژانس جاسوسی آلمان بار دیگر با سرویس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۱۹۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روزنامه اسرائیلی:اسرائیل در جهان منزوی تر شده است

به گزارش جماران به نقل از المیادین، روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» از انزوای بین المللی که اسرائیل در آن به سر می برد نوشت و هشدار داد در صورتی که اسرائیل سیاست هایی که در پیش گرفته را تغییر ندهد همکاری با آمریکا و همپیمانان همیشگی نخواهد بود. همچنین جایگاه اسرائیل در  سراسر جهان سقوط کرده است.

هاآرتص تأکید کرد که رژیم اشغالگر در «انزوای بین المللی»به سر می برد و اگر اسرائیل سیاستی کاملا متفاوت به لحاظ ریشه ای در پیش نگیرد، این انزوا از بین نمی رود.

«عوزی برعام» وزیر امور داخلی و عضو سابق کنیست در مقاله ای در این روزنامه نوشت: آن چه همکاری اسرائیل با آمریکا و برخی از همپمیانان را ممکن کرده است این واقعیت است که ایران بخشی از محوری است که کشورهایی مانند روسیه، چین و کره شمالی را در بر می گیرد.اما این همکاری «فقط در زمان بحران های جهانی صورت می گیرد و در همه زمان ها ممکن نیست.»

این روزنامه اسرائیلی نوشت: اسرائیل نمی تواند خود را فریب دهد که همیشه می تواند به این همکاری تکیه کند آن هم در زمانی که این رژیم شاهد از بین رفتن سریع اعتبار  خود در سراسر جهان است.

هاآرتص در ادامه نوشت: تحریم اسرائیل توسط کشورهای عربی در گذشته دشمنی با اسرائیل را نشان داد و باعث شد بسیاری از شرکت های جهانی مهم روابط خود را با اسرائیل قطع کنند اما افکار عمومی را علیه اسرائیل بسیج نکرد و بعد از معاهده های عادی سازی روابط با مصر و اردن از هم پاشید. اما امروز انزوای اسرائیل متفاوت است و ثمره مقاومت و دشمنی شهروندان بسیاری از کشورها در جهان است.

در همین چارچوب این روزنامه نوشت که انزوای اسرائیل در برابر مشکلات دیگری مانند حماس، اسیران و حزب الله در لبنان کمرنگ می شود زیرا بسیاری از اسرائیلی ها و برخی از رسانه های اسرائیلی بر این باورند که «این انزوا موقتی، خودجوش و غیراساسی»است.

این روزنامه اسرائیلی در ادامه نوشت: انزوای کنونی اسرائیل به  دلیل تحریم های واقعی رخ داده است زیرا برای شرکت کنندگان در تظاهرات، هر گونه کالا یا محصول فرهنگی چه اسرائیلی باشد چه مرتبط با اسرائیل باشد به طور واضح غیرشرعی است. همچنین صهیونیسم  در نظر آنها یک جنبش قلع و قمع و نژادپرستانه است.

 هاآرتص  در ادامه نوشت: اسرائیل از یک جهت در برابر یک ائتلاف استراتژیک و از جهت دیگر در برابر انزوای عمیق قرار دارد و نیازی به اظهارات تحریک کننده برای جنگ ندارد؛ اظهاراتی که به گفته این روزنامه افراد «ساکنان غارهای سیاسی» مانند«بتسلئیل سموترش» وزیر دارایی و «ایتمار بن غفیر» وزیر امنیت قومی رژیم اشغالگر به زبان می آورند.

این روزنامه اسرائیلی در پایان نوشت: اسرائیل اکنون نیاز به  پارلمان و دولتی دارد که بفهمد این انزوای بین المللی به  راحتی از بین نمی رود و همکاری با ناتو و آمریکا زمانی ممکن می شود که سیاست های کاملا متفاوتی را در پیش گیرد.

 

 


 

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود به شدت پاسخ می‌دهیم
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • یک روزنامه اسرائیلی:اسرائیل در جهان منزوی تر شده است