Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:32:50 GMT

سن ورود به رفتارهای پرخطر با افزایش همراه است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۲۰۸۱۹۲

اردبیل - مدیر گروه جامعه‌شناسی پزشکی انجمن جامعه‌شناسی ایران گفت: سن ورود به رفتارهای پرخطر در بین جوانان و نوجوانان با افزایش همراه است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۲۰۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب نور باید با روشنگری و تبیین همراه باشد

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان قزوین اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید یک فضای فرآیندی را سپری کند و باید با لحاظ تمام جوانب و با استفاده از نظرات کارشناسان همه حوزه‌های ذی ربط با آن مواجه شد.

وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب نور افزود: اجرای این طرح باید با روشنگری و تبیین همراه باشد چراکه مقوله بی حجابی در یک مسیر طولانی ایجاد شده و برای حل آن باید با لحاظ تمامی جوانب با آن رفتار کرد.

اعلایی با اشاره به اهمیت افزایش گفتگو و اقناع جمعی گفت: برای اجرای چنین طرح‌هایی باید از ظرفیت گروه‌های مرجع مانند هنرمندان، متنفذین اجتماعی، روحانیون، اساتید دانشگاه و معلمان و همه افراد دارای دایره نفوذ استفاده کرد و باید با تضارب آرا و ایجاد یک همگرایی همگانی برای مرزبانی از مقوله همه پسند عفت و حیا مسیر را پیش برد.

استاندار قزوین اضافه کرد: به هر میزان که در جهت صیانت از حیا و عفاف و حجاب اذهان را از یک موضوع کیفری صرف به سمت یک مساله مرتبط با حقوق آحاد جامعه جهت بدهیم به همان میزان در اقناع و اجرای طرح‌های اینچنینی موفق خواهیم شد.

وی ادامه داد: اباحه گری و بی دقتی در رعایت حریم‌های عفت و حیا، حقوق اجتماعی و انسانی دیگر افراد جامعه را تهدید میکند و خود جامعه و به نوعی وجدان عمومی اجتماع باید نسبت به این تهدیدحق خود آگاه باشد و رعایت آن را مطالبه کند و با هر کسی که این حقوق را نادیده می‌گیرد برخورد کند و از حاکمین هم مطالبه مقابله با حرمت شکنی‌های اجتماعی را داشته باشد.

اعلایی گفت: فطرت انسان مطالبه گر حیا و موافق عفت و پاکدامنی است و اقناع عمومی دال بر اینکه خواست ما در اجرای این طرح‌ها صیانت از مرز‌های حیا و عفاف است، تاثیر فراگیر‌تر اجرای این طرح‌ها را بیشتر می‌کند و ما را به اهدافمان در زمینه سازی تعالی زیست عفیفانه در جامعه نزدیکتر می‌کند و همراهی عمومی را که لازمه موفقیت طرح‌های کلان اجتماعی است بر می‌انگیزاند.

استاندار قزوین گفت: مردم از بعضی تظاهر به بی عفتی‌ها ناراحتند و قطعا حاکمیت وظیفه مدیریتی و قانونی دارد که زمینه حذف تجاهر به اباحه گری را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی؛ آیا باید نگران بود؟
  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی / آیا باید نگران بود؟
  • نسبت میان علم و فلسفه
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه
  • «معارف قرآن» استاد مصباح نظام فکری منسجمی از معارف را شکل می دهد
  • ورود سامانه بارشی به خوزستان
  • انجام ۳۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی
  • اجرای طرح عفاف و حجاب نور باید با روشنگری و تبیین همراه باشد