Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-دروازه بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پدیده مشهد سه هفته متوالی است که نتایج خوبی کسب نکرده و بنابراین انگیزه بالایی برای برد دارد ، برهمین اساس دیدار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۲۰۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!