Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- استاندار قزوین گفت: روند ثبت نام نامزدها در حوزه های انتخابیه استان بسیار مطلوب و در مسیر قانونی است و از ایستگاه ثبت نام با تعامل منطقی و قانونی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۲۲۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: فضای تبلیغات شهری در حوزه عفاف و حجاب مثبت و قابل قبول نیست.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: رویکرد شورای ششم در حوزه عفاف و حجاب و بخش‌های فرهنگی و مذهبی متفاوت‌تر از شوراهای گذشته است، اما در حوزه عملکرد برای این تفاوت نگرش در مدیریت شهری برنامه‌ریزی قابل ملموس و مثبتی شکل نگرفته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسه ویژه در حوزه عفاف و حجاب افزود: ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌ها و کمیته‌های فعال در حوزه عفاف و حجاب و با فعالان عرصه‌ی حجاب جلسه ویژه‌ای داشته و برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین در بخش دیگری از این گفت‌وگو گریزی به افتتاح تئاتر شهر زد و با بیان اینکه با فضای شادی و طنز در شهر مخالف نیستیم، گفت: باید با زبان هنر بتوانیم انتقال فرهنگ داشته باشیم و فرهنگ‌سازی کنیم؛ به همین خاطر باید برای تئاتر شهر پیوست فرهنگی تهیه شود و با برنامه و در قالب چارچوب اندیشه و سیاست‌های شورا در این حوزه عملکردهای خوبی ارائه کرد.

فرمانی با بیان اینکه فضای تبلیغات شهری در حوزه عفاف و حجاب مثبت و قابل قبول نیست، تصریح کرد: فضاسازی شهری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان و موضوع عفاف و حجاب در شهر ملموس نیست و این در حالی است که در شورای ششم رویکرد اعضا مذهبی و فرهنگی بوده، اما در این راستا عملکردها در مدیریت شهری قابل قبول نیست.

وی همچنین با انتقاد از اجرا نشدن مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین گفت: شهردار قزوین نسبت به اجرا نکردن مصوبه شورا پیرامون پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین پاسخگو باشد.

کد خبر 739676

دیگر خبرها

  • مدیریت سازگار عید و عزا در جامعه ایرانی/ جوادی یگانه، جامعه شناس: «دستکاری» جامعه نه به این سادگی ممکن است و نه مطلوب/ حوزه اجتماع به خانواده و مسجد و هیات و نهادهای مدنی سپرده شود
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی