Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد حاتمی را می توان اولین بازیکن جا شده از جمع انزلی چی ها دانست، این در حالیست که از مدت ها قبل در محافل خبری صحبت از جدایی مدافع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۲۳۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: اوضاع در دونتسک وخیم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ولودیمیر زلنسکی» رییس‌جمهور اوکراین روز دوشنبه به اوضاع وخامت بار این کشور در جبهه نبرد با روسیه اعتراف کرد.

رییس جمهور اوکراین همچنین کشورهای غرب را به دلیل کمک‌های نظامی محدود به این کشور مقصر وضع موجود دانست.

زلنسکی گفت که وضعیت جبهه جنگ همیشه دشوار است. اما این روزها و به ویژه در مناطق دونتسک کار سخت‌تر شده است.

وی با اشاره به کمک کشورهای غربی به رژیم صهیونیستی در جریان حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی، بار دیگر خواهان کمک بیشتر آمریکا و کشورهای غربی شد.

اخیراً نشریه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در بحبوحه افزایش حملات هوایی روسیه، اوکراین فشار بر برخی کشورهای اروپایی برای دریافت سامانه پدافند هوایی را بیشتر کرده است.

به نوشته این نشریه، این اقدام پس از رد درخواست اوکراین برای این سامانه از سوی دیگر کشورهای غربی صورت گرفته است. لهستان، اسپانیا و رومانی کشورهایی هستند که اوکراین خواهان دریافت سامانه دفاع هوایی از آنها است. زلنسکی روز پنجشنبه گفت: هر روز به اوکراین حمله می‌کنند و هر روز می‌شنویم که اوکراین سامانه‌های پدافند هوایی جدید دریافت خواهد کرد.

کد خبر 6079163

دیگر خبرها

  • یاد خدا، مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به آرامش است
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • زلنسکی: اوضاع در دونتسک وخیم است
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!